  • Data: 2011-08-02 23:06:16
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello 'Tom,

    Tuesday, August 2, 2011, 10:43:55 PM, you wrote:

    > Zaprzeczam, nie było nic -- na satelicie brak sygnału (ale inne odbierałem),
    > na analogu szum, na DVB-T czarny ekran (znaczy, że moja zarówno nadajnik jak
    > i moja antena były sprawne, tylko dosył z Polsatu do Emitela się spaprał).

    Możesz sobie zaprzeczać - nie miałem najmniejszej przerwy w odbiorze
    Polsatu jako takiego z trzech różnych źródeł - analoga, DVB-T i
    Cyfry+.

    Pierwsza przerwa w transmisji była krótka, ledwie zdążyłem przełączyć
    na DVB-T i zabaczyć, że tam też zamrożony obraz z Budapesztu. Na
    drugiej przerwie Zietarski i spółka pieprzyli od rzeczy, a na
    trzeciej, na ostatnich okrążeniach walnęli jakąś reklamę społeczną, potem
    zjazd do dekoracji i poleciał cały długi pakiet reklam zamiast
    dekoracji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl