  • Data: 2011-08-03 11:36:19
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:1825885641.20110803095302@pik-net.pl...

    > Może Tobie znikał, bo nie mi.

    Cyfrowy Polsat???? czy C+? Bo wlasnie pisze, ze tu jest roznica.

    > Widać, że trzeba wyjaśnić, bo zachodzą nieporozumienia:
    > - uplink, czyli sygnał do satelity, nadawany z Ziemii - wąska,
    > kierunkowowa wiązka, nadawana z dużą mocą, przebije się bez
    > najmniejszego problemu do satelity nawet w czasie wielkiej burzy;
    > - downlink - czyli sygnał z satelity - szeroka wiązka, nadawana z
    > ograniczoną mocą, bardzo łatwo ulegająca zakłóceniu.
    > Jesteś w rejonie objętym intensywną burzą, na terenie którego znajdują
    > się zarówno stacja nadawcza uplinka jak i odbiorniki downlink - Twoja
    > antena satelitarna, antena odbiorcza systemu transmisji publicznej. I
> [...]

    Po pierwsze - zaniki sygnalu pojawily sie na pol godziny, zanim burze
    pojawila sie w mojej okolicy. Po drugie - jesli jest tak jak piszesz, to
    dlaczego odbieralem kanaly FTA? Natomiast z paczki CP sprawdzilem
    kilkanascie kanalow i zadnego nie bylo.

    --
    Axel