eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRSRe: F1 - DRS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: gacek <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: F1 - DRS
    Date: Mon, 11 Apr 2011 19:05:45 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <invcd6$p73$1@news.task.gda.pl>
    References: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    <4da18418$0$2454$65785112@news.neostrada.pl> <insriu$guv$1@news.onet.pl>
    <4da1fb80$0$2493$65785112@news.neostrada.pl> <int1ad$8pd$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <int266$8pd$2@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <inv7t0$r36$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-48-203.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1302541543 25827 89.73.48.203 (11 Apr 2011 17:05:43 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2011 17:05:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.15)
    Gecko/20110303 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <inv7t0$r36$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361756
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-04-11 18:11, Bugatti wrote:
    > Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:
    >
    >> Najpierw wszyscy płaczą, że w F1 nic się nie dzieje, że nie ma
    >> wyprzedzania, że zmiany pozycji odbywają się w boksach, że
    >> Pietrow blokuje przez wiele okrążeń Alonso, a MSC łomocze
    >> wszystkich przez kilka lat z rzędu.
    >>
    >> Potem zmienia się regulamin, zmienia się wszystko i jest płacz,
    >> że za dużo wyprzedzania, itp, etc...
    >
    > Od razu mówię że sie od F1 nie podniecam ani zbytnio nie interesuję ale
    > jak tak bronisz tego F1 to wytłumacz nam jedno - KERS rekuperuje się
    > podczas hamowania (silnikiem lub hamulcami) - to wiemy. To dlaczego
    > podczas pierwszego wyścigu w Melbourne podczas przejazdu pewnego
    > zawodnika (nie pamiętam nazwiska) pusty kers (z wirtualizacji
    > realizatora) nagle podczas przejazdu z pełnym butem przez prostą
    > startową z ciągu sekund "bateryjka" się w pełni naładowała.

    Masz pewien limit kersu na okrążenie - na linii startu/mety się resetuje
    ("bateryjka" symbolizuje ten limit, nie stan baterii). Same baterie mają
    większą pojemność.

    > Borowczyk także się tym zdziwił podczas realizacji.

    Ja to się dziwię, że on tam ciągle siedzi. Niesympatyczny polak.

    > Druga kwestia świadcząca o braku powagi F1 i robienia sobie zawodników i
    > kibiców w kakao jest fakt traktowania przez sędziów Hamiltona za jego
    > wybryki na torze np. blokowanie innych i brak _konkretnej_ konsekwencji
    > za takie zachowanie.

    A kara, którą otrzymał za incydent z Alonso po wyścigu?

    gacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: