  • Data: 2012-05-01 12:30:47
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1et14c107zmul$.12ouryiqrarch$....@4...net

    > Tobie tez juz pisali ze masz z era wyjasnic o co chodzi,
    > a nie frustrowac sie na grupie ;-)

    Napisałem, że już wyjaśniłem -- Era traci swego ośmioletniego klienta,
    klient ów będzie płacił 2 razy mniejszy abonament (w Play) i będzie miał
    2 razy więcej minut do wszystkich poza stacjonarnymi i Playowymi, do
    których będzie miał nielimitowaną liczbę minut a ja będę miał ChujeŁowy
    lub Szajsumgowy smartfon.

    [kwestionuję ten zapis -- przecież jeśli będzie dzwonił do stacjonarek,
    nie będzie mógł w tym samym czasie dzwonić do Playowych, więc jakiś
    limit jednak jest...]

    Ja wolę frustracje niż wyjaśnienia. I ja nie 'mam', ale 'mogę'.
    Ma obowiązki wobec mnie Era, nie ja wobec niej.

    > Na rozmowach do ciebie moze zarobi wiecej :-)

    Do mnie nikt nie dzwoni. Powaga. :) A do klienta...
    Kolejny klient (moja matka) już żałuje przedłużenia umowy z Erą.
    Gdy dowiedziała się, że za te same pieniądze mogłaby mieć taki
    telefon, jaki chciała (dopłaciłaby 19 złotych) i 250 minut
    do wszystkich poza stacjonarnymi i Playowymi, do których
    miałaby bez limitu, zrobiło się jej niedobrze. Kolejnym
    klientem na liście jest moja siostra i znajomi matki,
    do których ma ,,rozmowy po groszu''. Po co jej ,,po
    groszu'', skoro mogłaby mieć do nich za freeko?

    Tak oto Era ,,zarobi''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'