  • Data: 2012-07-31 00:02:27
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1et14c107zmul$.12ouryiqrarch$....@4...net

    > Na rozmowach do ciebie moze zarobi wiecej :-)

    Nie jest to (co cytuję niżej) żadną/jakąkolwiek wyrocznią
    czy normą bądź regułą, ale jednak czymś jest:

    UWAGA! Połączenia na numery przeniesione z sieci jednego
    operatora do sieci innego operatora (np. z Play do T-Mobile)
    są rozliczane według stawek właściwych dla operatora macierzystego
    (według prefiksów). Przykładowo połączenie na numer przeniesiony
    z Play do T-Mobile będzie rozliczane jak połączenie do sieci Play,
    połączenie na numer przeniesiony z T-Mobile do Orange będzie
    rozliczane jak połączenie do sieci T-Mobile.

    http://www.freeconet.pl/pl/oferta-tlenofon/cennik

    Tak ma Tlenofon/FCN. Nie znaczy to, że i inni tak mają, ale
    być może właśnie wielu operatorów tak ma.

    -=-

    Ja ze swego smartfonu jestem co najmniej zadowolony. :)
    Mam go dzięki :) kłopotom w Erze. :) IMO matka nie będzie
    zastanawiała się za półtora roku nad wyborem kolejnego
    operatora i też wybierze Play, o ile Play będzie oferował
    te warunki, które zaoferował ojcu:

    () za około 30 złotych (wraz z VAT -- oczywiście)
    miesięcznie 250 minut do wszystkich poza
    stacjonarnymi i Play, a do tychże
    stacjonarnych i do Play -- bez limitu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'