  • Data: 2012-04-30 22:51:31
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1l9ism1rmk948$....@4...net

    > Co do jednej czesci pytania to nie, ale to niegrzecznie tak wprost napisac
    > :-)

    > Natomiast co to innej czesci ... kto wie, moze jemu sie np wyswietla, a
    > mnie nie ... cuda sie zdarzaja.

    Już ci pierdoło delikatnie wyjaśniłem, że ja nie pisałem o billingu.
    I nie pisałem o pokazywaniu stanu konta po każdej rozmowie. Wziąłeś
    to sobie z sufitu. Ale że byłem delikatny, odwracasz kota ogonem jak
    na pierdołę przystało, zamiast uznać swoje ,,roztargnienie''. :)

    -=-

    Co do popierdolonej Ery -- właśnie straciła swego stałego (chyba
    ośmioletniego) klienta. Klient odchodzi do Playa, gdzie będzie miał
    2 razy taniej, lepszy telefon i znacznie więcej minut.

    A ja będę łowił chętnych -- za 150 złotych abonamentu dostane od
    Playa fajny telefon. :) Ja bym dopłacił, aby tylko oderwać ludzi
    od Ery, a tymczasem mogę nawet zarobić. :)

    -=-

    Ty zaś wylizuj dupę Erze. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'