  • Data: 2012-04-30 23:51:09
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:51:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "J.F." 1l9ism1rmk948$....@4...net
    >
    > Już ci pierdoło delikatnie wyjaśniłem, że ja nie pisałem o billingu.
    > I nie pisałem o pokazywaniu stanu konta po każdej rozmowie. Wziąłeś
    > to sobie z sufitu. Ale że byłem delikatny, odwracasz kota ogonem jak
    > na pierdołę przystało, zamiast uznać swoje ,,roztargnienie''. :)

    No to nie wiem o czym pisales, ale zwracam uwage ze g* ci da aktualny stan
    konta. Chyba ze sobie bedziesz go zapisywal codziennie, albo co pewien
    czas, nie przekraczajacy 30 dni.

    > Co do popierdolonej Ery -- właśnie straciła swego stałego (chyba
    > ośmioletniego) klienta. Klient odchodzi do Playa, gdzie będzie miał
    > 2 razy taniej, lepszy telefon i znacznie więcej minut.

    Poczekamy, zobaczymy, moze Era jeszcze na tym zarobi :-)

    > A ja będę łowił chętnych -- za 150 złotych abonamentu dostane od
    > Playa fajny telefon. :) Ja bym dopłacił, aby tylko oderwać ludzi
    > od Ery, a tymczasem mogę nawet zarobić. :)
    >
    > Ty zaś wylizuj dupę Erze. :)

    Spoko, skonczy sie nadmiar na koncie, trzeba bedzie uciekac. No chyba ze
    zdaza z podwojnym :-)

    Ja w kazdym badz razie przez poprzednie 8 lat mam im jedna rzecz do
    zarzucenia, no i kilka mniejszych, ale opisanych w regulaminie.

    J.