  • Data: 2012-04-28 20:23:11
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: kompek <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W przypadku T-mobile to glownie utrudnia to, ze brak na bilingu pakietow,
    > uslug i od niedawna transmisji danych. Czyli praktycznie tego nie da sie
    > kontrolowac, chyba zeby wszystko zapisywac we wlasnym zakresie i robic wlasny
    > biling, tylko komu sie chce.
    > A za bledy w systemach komputerowych operator ponosi znikoma odpowiedzialnosc.
    > Np. ja juz unikam wlaczania uzlug przez itaktak.pl, bo np. przy wlaczaniu
    > pakietu 1500 minut czasami pobiera oplate, a pakiet sie nie aktywuje. Lepiej
    > to robic kodami z poziomu telefonu, bo usluga zazwyczaj szybciej sie wlacza i
> [...]

    W ogole era czy juz raczej t-mobile coraz wiecej ma problemow z jakoscia
    uslug. Jak kiedys przy wlaczaniu czegos przez i-boa cos im sie
    zablokowalo, to nie moglem wlaczyc ani wylaczyc zadnej uslugi w zaden
    sposob (rowniez z telefonu kodami) przez... pol roku!!!

    Ciekawe kto im robi te systemy. Ja coraz powazniej rozwazam zmiane
    operatora, tylko nie wiem na jakiego. Jakos t-mobile powinno sie
    kojarzyc z niemiecka jakoscia, a poki co zaczyna mi sie kojarzyc z
    bylejakoscia. Cos chlopakom nie wychodzi.