  • 1. Data: 2010-05-08 19:24:13
    Temat: Era Nowy Komfort
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    ..czy jak tam się ta moja taryfa nazywa. Se wchodze na swój biling, se
    wykonałem parę połączeń 3G i se widzę, a to jest płatne - czyt. nie wchodzi
    do darmowych minut...
    Ale syf...
    "Takich rzeczy nie ma w żadnej sieci" - gratuluję zdzierstwa... a sobie
    naiwności... mam Plusa (służbowego) i znajomi Orangutana, nigdzie nie ma
    takiego średniowiecza!

    Cóż - czas pomyśleć o zmianie operatora... rychło, nie?

    Pzdr.
    KZ

  • 2. Data: 2010-05-08 19:36:58
    Temat: Re: Era Nowy Komfort
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 21:24:13 Sagittarius <z...@o...pl> napisał(a):

    > ..czy jak tam się ta moja taryfa nazywa. Se wchodze na swój biling, se
    > wykonałem parę połączeń 3G i se widzę, a to jest płatne - czyt. nie
    > wchodzi
    > do darmowych minut...

    Chcesz powiedzieć, że rozmowy głosowe aby schodziły z minut
    abonamentowych, muszą być w połączeniu 2G?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-05-08 19:44:39
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    > do darmowych minut...

    Chcesz powiedzieć, że rozmowy głosowe aby schodziły z minut
    abonamentowych, muszą być w połączeniu 2G?

    No albo jestem pijany, albo widzę, ze na Plusa 3G mam 90 groszy, przy
    jeszcze 67 minutach darmowych niby do wszystkich sieci. Dzisiaj mi sie nie
    chce, ale tommorow se poczytam te ich regulations...

    KZ

  • 4. Data: 2010-05-08 21:03:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-08 21:36, Piotr M wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że rozmowy głosowe aby schodziły z minut
    > abonamentowych, muszą być w połączeniu 2G?

    A to przypadkiem nie były wideorozmowy?

  • 5. Data: 2010-05-08 21:14:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sagittarius" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > --

    Jaki sens jest odpowiadac pod delimiterem?

    > No albo jestem pijany, albo widzę, ze na Plusa 3G mam 90 groszy, przy
    > jeszcze 67 minutach darmowych niby do wszystkich sieci. Dzisiaj mi sie nie

    Jesli to byly wideorozmowy, to tak to wyglada.
    Wtedy kasuja nawet za 800xxxxxx

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-05-09 08:46:03
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl>

    > Jaki sens jest odpowiadac pod delimiterem?

    Taki, że oryginalny artykuł daje się zacytować tylko bez znaku cytowania
    więc cytowanie zawiera delimiter

  • 7. Data: 2010-05-09 09:56:28
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    niusy.pl wrote:
    > Taki, że oryginalny artykuł daje się zacytować tylko bez znaku
    > cytowania

    Napisałeś coś bez sensu. CYTOWANIE = JEST ZNAK CYTOWANIA.

    > więc cytowanie zawiera delimiter

    Wszystko co jest poniżej delimitera jest przez każdego zdrowego klienta
    odrzucane i nie podlega cytowaniu. A jak ktoś nie ma normalnego klienta,
    to grzecznie usuwa go ręcznie wiedząc, jakie to daje efekty (Vide - na
    twoją wiadomość poprzednią nie da się normalnie odpowiedzieć i w zasadzie
    ja nie widzę tego co napisałeś, bo mam wyświetlanie podpisu (tego co jest
    pod delimiterem) jasnym szarym na białym tle, a przy odpowiadaniu - w
    ogóle się nie pojawia w cytacie.

    Jakub

  • 8. Data: 2010-05-09 11:58:06
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    > Napisałeś coś bez sensu. CYTOWANIE = JEST ZNAK CYTOWANIA.

    Nie bez sensu tylko nie rozumiesz. Cytowanie to zawarcie oryginalnej treści
    a znak cytowania to oznaczenie tej treści.

> [...]
    > ja nie widzę tego co napisałeś, bo mam wyświetlanie podpisu (tego co jest
    > pod delimiterem) jasnym szarym na białym tle, a przy odpowiadaniu - w

    No to masz tego cudownego klienta i nie umiesz zacytować tych właśnie
    niecudownych artykułów. Zainstaluj niecudownego i będziesz miał spokój. Zero
    wycinania itp itd.

  • 9. Data: 2010-05-09 13:43:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-05-2010 o 13:58:06 niusy.pl <f...@o...pl.invalid> napisał(a):

    > No to masz tego cudownego klienta i nie umiesz zacytować tych właśnie
    > niecudownych artykułów. Zainstaluj niecudownego i będziesz miał spokój.
    > Zero wycinania itp itd.

    Ciężki przypadek z Ciebie.
    Ale widać reformowalny bo nauczyłeś się cytować.
    Inne rzeczy jak dalej widać nie wchodzą w głowę.

  • 10. Data: 2010-05-09 13:50:06
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx>

> [...]

    Ciężki przypadek z Ciebie.
    Ale widać reformowalny bo nauczyłeś się cytować.
    Inne rzeczy jak dalej widać nie wchodzą w głowę.

    Z Ciebie jest ciężki. Piszę, że jest problem z cytowaniem TWOICH artykułów.
    Innego nie ma.