  • 1. Data: 2010-05-08 14:19:06
    Temat: Programy?
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Czy znajdę gdzieś do ściągnięcia programy, które pozwolą wejść mi w pamięć
    telefonu?

  • 2. Data: 2010-05-08 14:47:42
    Temat: Re: Programy?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 16:19:06 Janusz <j...@o...pl> napisał(a):

    > Czy znajdę gdzieś do ściągnięcia programy, które pozwolą wejść mi w
    > pamięć telefonu?

    Zależy którą pigułkę wybierzesz ;) Tylko uważaj przy wychodzeniu, bo
    nieraz ciężko.

    A jaki telefon?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-05-08 18:25:43
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

    > Zależy którą pigułkę wybierzesz ;) Tylko uważaj przy wychodzeniu, bo
    > nieraz ciężko.
    >
    > A jaki telefon?
    >
    > --
    > pzdr, Piotr M

    Chodzi mi o Samsunga GT-S5230G (Avila) i Nokie 6020

    Pzdr, Janusz

  • 4. Data: 2010-05-09 15:21:40
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-05-2010 o 20:25:43 Janusz <j...@o...pl> napisał(a):

    > Chodzi mi o Samsunga GT-S5230G (Avila) i Nokie 6020

    Obawiam się, że w warunkach domowych nie da się pogrzebać w tych systemach
    i pamięciach. Ale mogę się mylić. Jedynie tyle co pozwalają jakieś
    zarządzacze plików multimedialnych etc. te które są już w telefonie. A
    ewentualny nowy wgrany program typu galeria zdjęć też pozwoli tylko na
    wgląd tego samego.

    A do czego Ci? Co chcesz znaleźć w tej pamięci?

  • 5. Data: 2010-05-09 20:56:54
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wgląd tego samego.
    >
    > A do czego Ci? Co chcesz znaleźć w tej pamięci?

    Widziałem kiedyś, jak przy pomocy komputera, zmieniano całe oprogramowanie w
    telefonie. Dotyczyło to starszych wersji, ale myślę, że teraz też jest coś
    takiego.