  • 11. Data: 2010-05-09 14:05:09
    Temat: Re: Era Nowy Komfort
    Od: =radek= <j...@t...pl>

    Dnia Sun, 09 May 2010 15:43:19 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Ciężki przypadek z Ciebie.
    > Ale widać reformowalny bo nauczyłeś się cytować.
    > Inne rzeczy jak dalej widać nie wchodzą w głowę.

    raz, raz, test cytowania (40tude dialog)
    hmm, chyba nie ma problemow z cytowaniem postow Piotra...

  • 12. Data: 2010-05-09 14:15:48
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "=radek=" <j...@t...pl>

    > raz, raz, test cytowania (40tude dialog)
    > hmm, chyba nie ma problemow z cytowaniem postow Piotra...

    Ty nie masz, większość ma.

  • 13. Data: 2010-05-09 14:33:03
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 9-05-10 16:15, niusy.pl pisze:

    > Ty nie masz, większość ma.

    Ja też nie mam :-P

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 14. Data: 2010-05-09 22:18:13
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Ty nie masz, większość ma.

    Może się zdecyduj czy używasz nicka 'niusy.pl' czy 'większość' ;)

  • 15. Data: 2010-05-10 06:47:10
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    niusy.pl wrote:
    > Ciężki przypadek z Ciebie.
    > Ale widać reformowalny bo nauczyłeś się cytować.
    > Inne rzeczy jak dalej widać nie wchodzą w głowę.

    Tym razem mu się nie udało. Co napisał?

    Jakub

  • 16. Data: 2010-05-10 19:41:22
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Może się zdecyduj czy używasz nicka 'niusy.pl' czy 'większość' ;)

    Statystyki Ci nie pasują ? Luzik

  • 17. Data: 2010-05-10 19:42:34
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    > Tym razem mu się nie udało. Co napisał?

    Twojemu programowi się nie udało

  • 18. Data: 2010-05-10 22:27:05
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    niusy.pl wrote:

    > Twojemu programowi się nie udało

    Dzięki temu, że ja nie mam podpisu (a więc i delimitera) tym razem ci
    się udało :) BRAVO!

    Jakub

  • 19. Data: 2010-05-11 09:59:56
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    > Dzięki temu, że ja nie mam podpisu (a więc i delimitera) tym razem ci
    > się udało :) BRAVO!

    Twojemu programowi się udało, brawo !