  • 1. Data: 2010-05-07 09:42:44
    Temat: ERA: najebalo im...
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Otrzymasz 30zl ekstra, jesli w dn. 6-20.05.2010 wydasz minimum 280zl na
    rozmowy, SMSy, MMSy i Internet, a w dn. 21-31.05.2010 zasilisz raz konto za
    min 25zl.

    nie za dużo tych warunków? faktem ostatnio wyslalem sporo sms premium dla
    moich userow ale takie warunki to chyba deczko przegiecie

  • 2. Data: 2010-05-07 09:44:55
    Temat: Re: ERA: najebalo im...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > nie za dużo tych warunków? faktem ostatnio wyslalem sporo sms premium
    > dla moich userow ale takie warunki to chyba deczko przegiecie

    Warunki generuje automat, im więcej wydajesz, tym więcej musisz
    wygadać w okresie promocyjnym. Ale też i więcej dostaniesz. Kiedyś,
    kiedyś, jak jeszcze era bywała atrakcyjna, to za kwotę wymaganą do
    wygadania kupowałem pakiety erajednostek. Ale teraz już to nieopłacalne.
    Po co płacić za połączenia w sieci tyle, ile inni mają poza sieć...
    Zmień operatora ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-05-07 11:22:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > pakiety erajednostek. Ale teraz już to nieopłacalne. Po co płacić za
    > połączenia w sieci tyle, ile inni mają poza sieć... Zmień operatora ;)

    mam jakiegos mixa, zmienic moge dopiero na jesieni ;P

  • 4. Data: 2010-05-07 11:26:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > mam jakiegos mixa, zmienic moge dopiero na jesieni ;P

    W takim razie spłacaj dalej ten telefon ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-05-07 11:27:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > W takim razie spłacaj dalej ten telefon ;)

    Choć jeśli ten mix to tak tak fon, to rozwiązuj bez obaw. Ja
    rozwiązałem dwie umowy i mnie nie ścigają. Ponadto zasadność żądania
    kary umownej jest bardzo wątpliwa - brak jest w umowie kwoty ulgi,
    która by mi miała być udzielona, a kara umowna za zerwanie nie może być
    wyższa niż ta ulga (nie)wskazana w umowie.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-05-07 11:38:02
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 7-05-10 13:22, zlotowinfo pisze:

    > mam jakiegos mixa, zmienic moge dopiero na jesieni ;P

    Kolejna przewaga Playa nad W3 :-)

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 7. Data: 2010-05-07 16:06:23
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > nie za dużo tych warunków? faktem ostatnio wyslalem sporo sms premium dla
    > moich userow ale takie warunki to chyba deczko przegiecie

    Tak jak z heyah Internetem, chwalą się, że mają tani internet a za 7 gb
    trzeba wybulić 1400 zł, a w orange free mamy to za 100 zł. Czy to nie jest
    śmieszne?

  • 8. Data: 2010-05-07 16:11:10
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Janusz wrote:
    > Tak jak z heyah Internetem, chwalą się, że mają tani internet a za 7 gb
    > trzeba wybulić 1400 zł, a w orange free mamy to za 100 zł. Czy to nie
    > jest śmieszne?

    Bardzo. Podobnie jak mówienie, że Porsche jest do dupy, bo przewiezienie
    tony piasku na budowę trwa dłużej niż wywrotką (bo trzeba jechać kilkaset
    razy i więcej paliwa schodzi) :)

    Jakub

  • 9. Data: 2010-05-07 16:54:37
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hs1e2u$tq3$...@n...onet.pl...

    > Bardzo. Podobnie jak mówienie, że Porsche jest do dupy, bo przewiezienie
    > tony piasku na budowę trwa dłużej niż wywrotką (bo trzeba jechać kilkaset
    > razy i więcej paliwa schodzi) :)

    I jeszcze powiem, że heyah ma bardzo zły zasięg na wsiach przez co internet
    heyah po prostu nie łapie zasięgu - co w istocie np. ściągamy 30 kb - system
    zlicza to jak 100 kb, zrywa zasięgu później pobiera 50 kb - liczy za 100 kb,
    znów zrywa zasięg i liczy np. 80 kb - za 100 kb. W istocie może wyświetlić
    strony na 8 mb, ale system policzy nam 30 mb sciągnietych danych..

  • 10. Data: 2010-05-07 17:14:15
    Od: "dx" <d...@m...kom>

> [...]
    > bardzo wątpliwa - brak jest w umowie kwoty ulgi, która by mi miała być
    > udzielona, a kara umowna za zerwanie nie może być wyższa niż ta ulga

    O widzisz!
    Chyba sie zainteresuje i poczytam 3-letnia umowe moich rodziców z tak tak
    fonem :)))
    Od roku bym ich chetnie przeniosl do playa, bo bezsensownie kumuluja kase na
    koncie...

    dx