  • 1. Data: 2023-08-20 15:40:03
    Temat: Enkoder siła głosu
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    Czołem,

    serwis rtv to nie moja branża, więc pytam. Stary amplituner kina
    domowego Pioneer VSX915, enkoder siły głosu nie funkcjonuje prawidłowo.
    Podobno jest to związane z zaklejeniem styków smarem i podobno daje się
    naprawić. Google podpowiada, że w serwisówce feralny enkoder ma
    oznaczenie XSX3005 i poza tym że "No Longer Available", nic więcej nie
    chce powiedzieć. Zanim rozbebeszę sprzęt, proszę o podpowiedź, czym ew.
    można zastąpić ustrojstwo.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2023-08-20 16:11:27
    Temat: Re: Enkoder siła głosu
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 20 Aug 2023 15:40:03 +0200, użytkownik PeJot napisał:

    > enkoder siły głosu nie funkcjonuje prawidłowo. Podobno jest to związane
    > z zaklejeniem styków smarem i podobno daje się naprawić.

    Kontakt w sprayu (www.termopasty.pl) na kłopoty z stykami. Isostaty,
    potencjometry, kodery...

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-08-20 18:56:00
    Od: Zbych <z...@n...org>

    PeJot wrote on 20.08.2023 15:40:

    > enkoder siły głosu nie funkcjonuje prawidłowo.
    > proszę o podpowiedź, czym ew.
    > można zastąpić ustrojstwo.

    Ma bym próbował zastąpić enkoderem, ale mogę się mylić.

    https://north.pl/karta/potencjometr-sily-glosu-xsx30
    05,732-EK-2799.html

  • 4. Data: 2023-08-20 19:42:52
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 20.08.2023 o 18:56, Zbych pisze:

    > Ma bym próbował zastąpić enkoderem, ale mogę się mylić.
    >
    > https://north.pl/karta/potencjometr-sily-glosu-xsx30
    05,732-EK-2799.html

    No paczpan, toż to *potencjometr siły głosu* a nie enkoder :) Dzięki za
    trop, bo tego linka google nie podało.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza