  • Data: 2010-02-21 18:19:25
    Temat: Re: Energooszczędny zestaw.
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:28:17 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Poszukuję zestawu komputerowego według wymogów:
    > - maksymalnie korzystny przelicznik szybkosci procesora do ceny (m.in.
    > obróbka video) - zalezy mi na czyms szybkim, ale nie jestem skłonny placic
    > ceny x 2 za 10% przyrost mocy.
    > - brak gier - zintegrowana karta graf. mile widziana
    > - 2 lub 4GB RAM
    > - możliwość podłączenia dysku ATA (to juz pewnie herezja wiec nie upieram
    > sie)
    > - NAJWAZNIEJSZE - jak najmniejszy pobór prądu (moj obecny komp z 3 dyskami
    > pobiera ponizej 90W) - oczywiscie mysle o poborze podczas normalnego
> [...]

    Z 45 W procków AMD na AM3 to Athlon II X2 240e 2800 MHz jeśli chodzi o
    częstotliwość lub Athlon II X4 605e 2300 MHz jeśli chodzi o ilość rdzeni.
    Wydajniejszych 45 W na AM3 ZTCW nie ma.

    Płytę microATX na AM3 ze zintegrowaną grafiką i złączem ATA dostaniesz bez
    problemu, przykład pierwszy z brzegu: Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H.

    Do tego jakiś niezbyt mocny (sprawność drastycznie spada poniżej 20%
    obciążenia), ale o dużej sprawności (z certyfikatem 80+) zasilacz, np.
    BeQuiet! Pure Power L7 300W.

    --
    GLaF