  • 11. Data: 2012-02-26 20:12:15
    Temat: Re: Enduro 650 - jakie opony
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-02-26 19:46, Hinek pisze:

    > To daj sobie spokój z motocyklami - bo widzisz, to jest
    > drogie hobby :]
    > I nie porównuj cen do aut. Tu mie ma żadnej wspólnej płaszczyzny.

    Jak nie ma jak jest - spalanie na 100km.

    --
    M.

  • 12. Data: 2012-02-26 20:24:21
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-26 18:52, Grzybol pisze:

    > Masz racje. Bo to gupota jest wydawac na opony do motura tyla pieniądza.

    skoro tak twierdzisz

    > Ja robie tak: zbieram stare dentki, tne na kawałki i se nimi owijam

    cieszę się że sobie radzisz

    Lukasz

  • 13. Data: 2012-02-26 20:33:26
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-26 18:51, Kuczu pisze:
    > Nie jest podobnie. Ale jak chcesz oszczedzic to sobie kup Shinko E705.
    > Niezle opony za mala kase ( da sie kupic komplet za ok 500 pln).

    wyglądają sensownie, jeszcze się zastanowię (w zasadzie to muszę sobie
    jakoś umożliwić jazdę motocyklem do pracy i będzie git, wtedy mogę kupić
    coś droższego)

    Lukasz

  • 14. Data: 2012-02-26 20:38:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-26 21:33, Lukasz pisze:

    > wyglądają sensownie, jeszcze się zastanowię (w zasadzie to muszę sobie
    > jakoś umożliwić jazdę motocyklem do pracy i będzie git, wtedy mogę kupić
    > coś droższego)

    Bo sa git. Do lajtowego latania po asfalcie i sporadycznego po gruncie
    sa ok. Kumpel mial to w KLV1000 i sobie bardzo chwalil. Sam chcialem
    kupic do Ulyssesa ale niestety nie produkuja odpowiednich rozmiarow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2012-02-27 06:45:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-26 18:21, Lukasz pisze:

    > i faktycznie warto na nie tyle wydać (nie sprawdzałem jaki mam rozmiar,
    > ale za komplet to chyba ponad 800zł)?

    Nie wiem czy warto, no i albo bardzo podrozaly albo trafiles do jakiegos
    drogiego sklepu.

    > może jest jeszcze co innego godnego polecenia?

    Nie wiem. Jezdzilem jeszcze na e07 ale mocno nie polecam na deszcz.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 16. Data: 2012-02-27 15:20:18
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy warto, no i albo bardzo podrozaly albo trafiles do jakiegos
    > drogiego sklepu.

    > Nie wiem. Jezdzilem jeszcze na e07 ale mocno nie polecam na deszcz.

    Po tym jak widzialem jak kumpel pieknie poplynal szlifem na mitasach na
    mokrym zakrecie przy normalnej predkosci, kijem tego nie mam zamiaru tknac.
    Na kit mi te kilka kkm wiecej i 100zl mniej jak kres przyjdzie predzej niz
    opn.

    Tmek

  • 17. Data: 2012-02-28 07:06:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-27 16:20, Tmek pisze:

> [...]
    > mokrym zakrecie przy normalnej predkosci, kijem tego nie mam zamiaru
    > tknac. Na kit mi te kilka kkm wiecej i 100zl mniej jak kres przyjdzie

    Jak sie zna te opony, ma sie swiadomosc ich wad to da sie tez
    wykorzystac zalety. A niewatpliwa zaleta jest mozliwosc zrobienia kilka
    tys km, obladowanym motocyklem po kamieniach bez koniecznosci wymiany.
    BTW przez kilka lat uzywania e07 mialem moze dwa razy gume, jak
    zalozylem anaki to kufra co pol roku lapie gwozdzia albo inne takie.
    Mysle ze to przez duzo mieksza gume.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 18. Data: 2012-02-28 07:11:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > BTW przez kilka lat uzywania e07

    Tfu, ja uzywalem e09, koolega uzywa e07 i sobie chwali, mowi ze sie
    lepiej trzymaja niz 9

    pozdr
    newrom
    --