    Date: Tue, 28 Feb 2012 08:06:46 +0100
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Enduro 650 - jakie opony

    W dniu 2012-02-27 16:20, Tmek pisze:

    > Po tym jak widzialem jak kumpel pieknie poplynal szlifem na mitasach na
    > mokrym zakrecie przy normalnej predkosci, kijem tego nie mam zamiaru
    > tknac. Na kit mi te kilka kkm wiecej i 100zl mniej jak kres przyjdzie
    > predzej niz opn.

    Jak sie zna te opony, ma sie swiadomosc ich wad to da sie tez
    wykorzystac zalety. A niewatpliwa zaleta jest mozliwosc zrobienia kilka
    tys km, obladowanym motocyklem po kamieniach bez koniecznosci wymiany.
    BTW przez kilka lat uzywania e07 mialem moze dwa razy gume, jak
    zalozylem anaki to kufra co pol roku lapie gwozdzia albo inne takie.
    Mysle ze to przez duzo mieksza gume.

    pozdr
    newrom
    --