  • 31. Data: 2024-08-11 18:32:18
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 13:04, nadir pisze:
    > Nadal czekamy na informację o kolizji, dzień wcześniej, to może być
    > ważny dowód.

    GOOOOOWNO dowód.

    Jak przetrwał kolizję i nikt nic nie zauważył niebezpiecznego, system
    samochodu nic nie alarmował... (może nawet policja) to tym gorzej dla
    takiego elektryka.

    On może w każdej chwili wybuchnąć. Bo miał dzień, tydzień, miesiąc
    wcześniej kolizję

    A jest jeszcze gorzej. On aby wybuchnąć nie musi mieć kolizji. On
    potrafi sam z siebie.

    I UWAGA! Nie zrobić BUUUMMMMM i po wszystkim.

    On robi BUM i SIARCZYSTYM OGNIEM ;-) się pali przez kilkanaście godzin.

    Pytanie do znawców:

    Który materiał wybuchowy robi BOOOM sam z siebie?
    np. prawidłowo przechowywany w magazynie ;)

  • 32. Data: 2024-08-11 19:22:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Czemu 'dzeiń później'? Od razu!

    I to jest logiczne zachowanie z którym można żyć i mieć to wkalkulowane
    w zagrożenia.

    Ale mówimy o przypuszczalnej stłuczce która nie dokonała widocznych
    zniszczeń w bateriach a nieświadomy użytkownik dalej używał ten pojazd.

    Jest druga opcja że żadnej stłuczki nie było i bateria sama z siebie się
    ZAPALIŁA podczas postoju pojazdu. NIE PODCZAS ŁADOWANIA.

    Jak ma patrzeć na takie zachowanie pojazdu użytkownik oraz jego
    ubezpieczyciel?

  • 33. Data: 2024-08-11 19:23:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 15:19, io pisze:
    > Głupi jesteś tylko Ty.

    Nadajesz się bardziej na kidawę czy hamalę? ;-)

  • 34. Data: 2024-08-11 19:29:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 15:20, io pisze:
    > Znaczy dobrze, że się palą?

    Lepiej by było aby się paliły przed wyjazdem z salonu. Uratowano by
    wiele istnień ludzkich ;-)

    Przynajmniej do czasu SPŁONIĘCIA PLANETY bo przecież nikt nie wierzy że
    elektryki temu ZAPOBIEGNĄ ;-)

  • 35. Data: 2024-08-11 20:02:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 10 Aug 2024 15:35:47 +0200, Janusz

    > Że aż rząd musi zająć się problemem, na razie nie nasz ale koreański ale
    > coś to znaczy

    Pelikan Januszek jak zwykle w formie, linkuje do gówno artykułu gdzie łżą o
    tym że pożar przy Górczewskiej 181 wywołał elektryk, mimo że od dawna
    wiadomo że nawet hybrydy tam nie było. Jeśli reszta zawartości jest równie
    rzetelna... No ale wiadomo, pelikan (zwłaszcza ruski) łyka wszystko jeśli
    mu tylko pasuje do przełyku. Łyk, łyk Januszku!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2024-08-11 20:27:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 20:02, Myjk pisze:
> [...]
    > rzetelna... No ale wiadomo, pelikan (zwłaszcza ruski) łyka wszystko jeśli
    > mu tylko pasuje do przełyku. Łyk, łyk Januszku!

    Debil Myk nie rozróżnia artykułu od głupiego komentarza, reszty nie ma
    co komentować bo z debilnym hejterem sie nie da dyskutować.

  • 37. Data: 2024-08-11 20:53:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 17:52, nadir pisze:

    > W jednym zdaniu piszesz, że czasem się palą, a w innym, że od razu.

    Smrody? Skoro palą się i nie chcą czekać 24h to musi od razu.

    > Już widzisz na jakiego idiotę wychodzisz, czy jeszcze trzeba ci pomóc?

    W czym? W pieprzeniu bzdur o elektrykach?

  • 38. Data: 2024-08-11 20:54:52
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 17:28, Pixel(R)?? pisze:

    > Elektryki? Tak :)

    Smrody.

  • 39. Data: 2024-08-11 20:59:44
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 17:17, nadir pisze:

    > Czyli zajarał się od stania, co nie przechodzi przez gardło i klawiaturę
    > fanbojów.

    ...j wie od czego, ale skoro nie 'od ładowania' to 'tak jak smrody' bo
    smrody przecież od ładowania nie zapalą się skoro ładowane nie są.

    Czyli prawdą jest, że 'elektryki takie bezpieczne' :-)

  • 40. Data: 2024-08-11 22:05:25
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2024 o 20:54, io pisze:

    > Smrody.

    No, smrody palą a nie "się palą". Jak zwykle coś poplątałeś :)

    --
    Pixel(R)??