  • 211. Data: 2024-08-15 18:09:12
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.08.2024 o 07:08, Cavallino pisze:
    > Jak się bateria nie zapali, to ugasisz gaśnicą.

    Zauważcie dzieciaki że źródłem pożaru elektryków jest wysilona
    maksymalnie jak się tylko da bateria. Bo kilenci jęczą na zasięgi to
    konstruktorzy od siedmiu boleści pchają i pchają i pachają...

    Gdyby baterie się nie paliły nie byłoby tematu.

  • 212. Data: 2024-08-15 18:13:30
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.08.2024 o 22:32, Shrek pisze:
    > Jeśli autor ma rację

    Starzejesz się ;-)

    "Ja nie Twoim wrogiem ino Twój koń moim przyjacielem"

  • 213. Data: 2024-08-15 18:17:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 15.08.2024 o 12:05, Janusz pisze:
    > Brakuje bezpiecznika, np polimerowego.

    Który trzeba by co miesiąc wymieniać?

    Może majster i popłynął ale faktem jest że te urządzenia masowo się
    psują a do tego mogą doprowadzać do wybuchu baterii.

    Taki elektryczny samochód wśród "zaciągaczy smrodu do ust" ;-)

    Te same problemy

  • 214. Data: 2024-08-15 18:17:35
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.08.2024 o 21:56, Shrek pisze:
    > Po co?

    Po chleb dla konia

  • 215. Data: 2024-08-15 18:22:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 15.08.2024 o 14:03, Trybun pisze:
    > Od czegoś trzeba zacząć

    Udowodnij że od tego

    A potem udowodnij że polityka UE jest rozsądna i nie spowoduje więcej
    szkód również w zdrowiu ludności niż pożytku.

    Jeśli nawet się uprzesz że to transport trzeba najpierw KASOWAĆ to chyba
    najłatwiejszym do przełknięcia jest transport lotniczy w gooownianych
    celach np. wycieczkowych.

    Tak czy NIE?

    UNIE JUŻ STOSUJE RESTRYKCJE. Najpierw PODNOSI PODATKI.

    Burza? Tak. Pora na BURZĘ w Twojej głowie.

  • 216. Data: 2024-08-15 18:28:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 15.08.2024 o 14:40, Trybun pisze:

    > Jednym słowem domagasz się bezkarności w truciu?

    Jednym słowem nadal nie rozumiesz że domagam się karania ludzi za GŁUPIE
    dyrektywy które nic nie zrobią dobrego dla klimatu a pogorszą życie (i
    zdrowie) milionów obywateli.

    Jeszcze raz napiszę: Chciałbym kupić drugie auto do miasta elektryczne.
    Mam nawet kasę ale nie mam gdzie go ładować.

    I przez długie lata tak będzie bo tylko atom zagwarantuje tyle prądu ile
    potrzeba na transport elektryczny.

    Leaw I taki jakiego miał Kornacki był bezawaryjny bo był ładowany małym
    prądem z własnego gniazdka nocami.

    Takie elektryczne auto chętnie kupię.

  • 217. Data: 2024-08-15 18:56:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 15.08.2024 13:53, nadir wrote:

    > I czym oni się różnią od tych, którzy uwierzyli w 100 obietnic Tuska?
    Może tym, że najbardziej nierealne z obietnic Tuska nosiły jednak
    znamiona realności? :-)

    > Tobie może bliżej do innej cywilizacji, mi najbliższa jest ta łacińska.
    Nie mam pojęcia, do jakiej cywilizacji jest mi najbliżej. Istotne jest,
    że nie wierzę w żadne bóstwa i nie próbuję na tym opierać mojego życia.

    > A teraz w modzie są Facebook, Google czy Apple, na różne czasy są różne
    > bóstwa.
    No właśnie. A oni ciągle przynudzają tym Jezusem i na doczepkę Maryją. :-D

    > Ale Ty wierzysz, że ten król Jezus zasiądzie w Pałacu Prezydenckim?
    Zdecydowanie nie wierzę. Wierzę jednak, czy raczej uważam, że istnieje
    niezerowa szansa, że może tam zasiąść namiestnik Jezusa, np. Mentzen. :-D

    W każdym razie Konfederaci totalnie się skompromitowali podpisując
    Konfederację Gietrzwałdzką i będzie się to za nimi ciągnąć jak smród po
    gaciach.

  • 218. Data: 2024-08-15 19:31:46
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 15.08.2024 o 18:09, _Master_ pisze:

    > Zauważcie dzieciaki że źródłem pożaru elektryków jest wysilona
    > maksymalnie jak się tylko da bateria. Bo kilenci jęczą na zasięgi to
    > konstruktorzy od siedmiu boleści pchają i pchają i pachają...

    Łżesz.
    Wielu producentów tak jak tesla podaje mniejszą pojemność
    niż jest w rzeczywistości. żeby ukryć spadek pojemności
    po roku, dwu czy trzech jak bogaci odsprzedają swoje auta.

    > Gdyby baterie się nie paliły nie byłoby tematu.

    Byłby.
    Dalej zostaje gówniany zasięg zależny od pogody
    i długie "tankowanie".

    Pozdrawiam

  • 219. Data: 2024-08-15 20:18:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Aug 2024 18:09:12 +0200, _Master_

    > Zauważcie dzieciaki że źródłem pożaru elektryków jest wysilona
    > maksymalnie jak się tylko da bateria.

    Pierdolisz jak potłuczony konfederata, bo tak jak w przykładzie
    z ogrzewaczem dla nikotyniarzy, powołujesz się na chybioną analogię.

    > Bo kilenci jęczą na zasięgi

    Nie, to ty, konfederacki troll na garnuszku ruskich, jęczysz.
    ORaz ci którym wodę z mózgu robisz swoimi konfederackimi bredniami.

    > to konstruktorzy od siedmiu boleści pchają i pchają i pachają...

    Baterie rzadko kiedy są przyczyną pożarów, tępy konfederacki
    dzbanie. Nawet jeśli pożar wywoła coś innego, bateria rzadko
    kiedy się zajmuje.

    > Gdyby baterie się nie paliły nie byłoby tematu.

    Gdyby nie było tylu idiotów co ty, to świat byłby piękniejszy.
    A tak trzeba sie z takimi jak ty i januszek użerać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 220. Data: 2024-08-15 20:19:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2024 21:56:23 +0200, _Master_

    > Powiedz myjkowi że ten produkt do robienia dymka kosztuje WHOOOOJ kasy
    >
    > To taki elektryk wśród samochodów ;-) i podobne ma problemy.

    Nie no, oczywiście, bo przecież wiadomo że produkty mają cenę taką
    jaką są warte. Nic dziwnego że ty jesteś wiercą konfederatów,
    łykasz wszystko jak leci aby tylko ci do tezy pasowało.

    --
    Pozdor
    Myjk