    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Date: Thu, 15 Aug 2024 20:18:22 +0200
    Sender: Myjk <>

    Thu, 15 Aug 2024 18:09:12 +0200, _Master_

    > Zauważcie dzieciaki że źródłem pożaru elektryków jest wysilona
    > maksymalnie jak się tylko da bateria.

    Pierdolisz jak potłuczony konfederata, bo tak jak w przykładzie
    z ogrzewaczem dla nikotyniarzy, powołujesz się na chybioną analogię.

    > Bo kilenci jęczą na zasięgi

    Nie, to ty, konfederacki troll na garnuszku ruskich, jęczysz.
    ORaz ci którym wodę z mózgu robisz swoimi konfederackimi bredniami.

    > to konstruktorzy od siedmiu boleści pchają i pchają i pachają...

    Baterie rzadko kiedy są przyczyną pożarów, tępy konfederacki
    dzbanie. Nawet jeśli pożar wywoła coś innego, bateria rzadko
    kiedy się zajmuje.

    > Gdyby baterie się nie paliły nie byłoby tematu.

    Gdyby nie było tylu idiotów co ty, to świat byłby piękniejszy.
    A tak trzeba sie z takimi jak ty i januszek użerać.

    --
    Pozdor
    Myjk