  • 11. Data: 2024-08-11 12:18:38
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 09:23, Janusz pisze:
    > No to troll-u powiedz która spalinka po wypadku/stłuczce zapaliła sie
    > sama następnego dnia? znasz taki przypadek?

    A co, same się palą? :-)

  • 12. Data: 2024-08-11 12:19:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 10:37, nadir pisze:

    > I jak nie brał udziału w kolizji to co, a jak brał to co?

    "Czekamy na głosy, że na pewno był podłączony lipnym przewodem do
    gniazdka o małym amperarzu itp itd"

  • 13. Data: 2024-08-11 12:20:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 11:03, Pixel(R)?? pisze:

    > Według Kawalino, jak brał udział w kolizji, to jest rozgrzeszony, bo
    > może się zapalić, tak normalnie i nie należy się doszukiwać w tym winy,
    > że to elektryk. One tak majo i jest to normalne :)
    >
    > W sumie właśnie to  przyznał :D

    Ale co, nie słyszałeś o tym, że samochody (nieelektryczne przede
    wszystkim) biorące udział w kolizjach czasem palą się?

  • 14. Data: 2024-08-11 12:35:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 12:20, io pisze:

    > Ale co, nie słyszałeś o tym, że samochody (nieelektryczne przede
    > wszystkim) biorące udział w kolizjach czasem palą się?

    TAk same z siebie dzień później? Raczej nie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-08-11 12:59:17
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 12:18, io pisze:

    > A co, same się palą? :-)

    Podpalają miłośnicy elektryków.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2024-08-11 13:04:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.08.2024 o 12:19, io pisze:

    > "Czekamy na głosy, że na pewno był podłączony lipnym przewodem do
    > gniazdka o małym amperarzu itp itd"

    Nadal czekamy na informację o kolizji, dzień wcześniej, to może być
    ważny dowód.

  • 17. Data: 2024-08-11 13:05:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.08.2024 o 12:20, io pisze:

    > Ale co, nie słyszałeś o tym, że samochody (nieelektryczne przede
    > wszystkim) biorące udział w kolizjach czasem palą się?

    Same z siebie, na parkingu, 24h pod kolizji? Dawaj te linki!

  • 18. Data: 2024-08-11 13:13:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Ale co, nie słyszałeś o tym, że samochody (nieelektryczne przede
    > wszystkim) biorące udział w kolizjach czasem palą się?
    Ty naprawdę jesteś taki głupi czy tylko udajesz idiotę?
    Nie rozumiesz że zapalił sie dzień później? sam od siebie :(
    No ale wg was elektro-idiotów to normalne że elektryki same się palą.

    --
    Janusz

  • 19. Data: 2024-08-11 13:15:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 11:18, _Master_ pisze:

    > Jeśli mała kolizja. Bo jeździł. Może być przyczyną samozapłonu to
    > jeszcze gorzej to świadczy o bezpieczeństwie poruszania się pojazdem z
    > tak niestabilnym materiałem wybuchowym.
    Dokładnie.

    > Kiedyś mówiło się że LPG to jazda na bombie.
    >
    > Dziś się okazuje że butla gazowa to szczyt technologicznego bezpieczeństwa.
    Amen.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2024-08-11 14:23:47
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ale co, nie słyszałeś o tym, że samochody (nieelektryczne przede
    > wszystkim) biorące udział w kolizjach czasem palą się?

    Nie słyszałem, żeby to miało jakieś znaczenie w przypadku spalinowych.
    Jak widać, w elektrykach ma znaczenie :)...czyli taka "bąba zegarowa" :)

    Możesz odejść.

    --
    Pixel(R)??