  • 161. Data: 2024-08-13 22:57:31
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.08.2024 o 09:21, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > I fajnie że dla przeciwwagi powstał specjalny temat na opak.

    No zajebiście, a doszliście już w tym waszym kościółku czy to dobrze czy
    źle że wzmiankowany elektryk miał stłuczkę dzień wcześniej?

    > Dobrze się linkuje i nie trzeba samemu szukać, żeby zaorać hejterów....

    Taka dobra nowina jak u Świadków Jehowy?

  • 162. Data: 2024-08-13 23:59:20
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2024 o 23:30, Pixel(R)?? pisze:

    > Przechodzimy, wożą paczki z dworca lokalnego do paczkomatu. Kursy
    > międzywojewódzkie to dopiero future :D

    BTW, ci kurierzy w BEV, to jedyni, którzy mnie wyprzedzają na starcie
    przy zielonym. Reszta elektryków chowa się za moim strumieniem
    powietrza, siedząc "na dupie" jak rowerzysta w tunelu aerodynamicznym :D

    Hehehe, kupili autka za cenę 20 moich i się za mną chowają. Przepocieszne :D
    --
    Pixel(R)??

  • 163. Data: 2024-08-14 00:10:57
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.08.2024 o 18:12, io pisze:
    > No to chyba tak samo jak smrody.

    10 razy Ci napisano że INACZEJ

    a Ty dalej udajesz że nie rozumiesz?

    Udajesz? ;-)

  • 164. Data: 2024-08-14 00:47:33
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2024 o 20:20, Shrek pisze:

    > Chuja jest sprawdzane.

    Nachuj z tym gównem gadasz?
    Usenet spląkował tego pojeba w 70%.

    Dane statystyczne :)
    --
    Pixel(R)??

  • 165. Data: 2024-08-14 10:51:35
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 12.08.2024 o 18:03, _Master_ pisze:

    > Jak postawię swój na parkingi obok elektryka to będę czuł dyskomfort ;-)
    >
    > Obrzydzenie czuję do ludzi którzy nakazują aby kupować określony towar
    > w myśl ideologii nie potwierdzonej żadnymi dowodami naukowymi

    A nie uważasz że powinno być odwrotnie, nie obciach stać przy
    trucicielu? Pamiętasz terror palaczy, zabierasz z litości takiego do
    auta a on bezczelnie pyta czy może zapalić i wydzielać ci te swoje
    smrody, włazi do domu i pyta czy może smrodzić.. .  Analogicznie wygląda
    sprawa z autami spalinowymi, jakie mamy prawo truć innych, ludzi i
    przyrodę? I domyślam że jak na razie nikt Cie nie zmusza do kupowania
    elektryka. Wg mnie to cześć i chwała tym którzy mimo wysokich kosztów
    zdecydowali się już teraz coś zrobić z tym swoim problemem dla innych.

  • 166. Data: 2024-08-14 10:52:15
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 12.08.2024 o 20:48, _Master_ pisze:

    > Co innego propagować i zachęcać do nowszej lepszje ekologiczniejszej
    > technologii
    >
    > a co innego zmuszać do przesiadki KIJEM na niedopracowane,
    > nieekonomiczne, nieporęczne i w sumie nieekologiczne pojazdy
    >
    > Pytanie: Dlaczego mamy przesiadać się ze spalinowych? Lepszy efekt da
    > ZAKAZ poruszania się powyżej 15 minut.
    >
    > Chyba chcesz aby planet nie spłonęła? ;-)

    Argument że śmierdzą i szkodzą wszystkiemu wokół nie wystarcza? Silnik
    spalinowy to już zabytek. Zmiany są potrzebne na wczoraj.

  • 167. Data: 2024-08-14 11:12:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 12.08.2024 18:03, _Master_ wrote:

    > Jak postawię swój na parkingi obok elektryka to będę czuł dyskomfort ;-)
    >
    > Obrzydzenie czuję do ludzi którzy nakazują aby kupować określony towar w
    > myśl ideologii nie potwierdzonej żadnymi dowodami naukowymi
    To iście zabawny widok, gdy Konfederata żąda dowodów naukowych. :-D

    Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi - Konfederaci chcą zrobić Jezusa
    królem Polski :-D Wystarczy popatrzeć kto podpisał Konfederację
    Gietrzwałdzką: https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/

  • 168. Data: 2024-08-14 11:49:25
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.08.2024 o 20:56, io pisze:

    > Tak, nie wsiadają do elektryków bo im przeszkadzają ich wady. Weź Ty się
    > puknij w głowę!

    Nie myl kretynku wsiadania z kupowaniem.

    Pozdrawiam

  • 169. Data: 2024-08-14 12:08:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Aug 2024 22:54:39 +0200, nadir

    > I że niby usnet to cały internet?

    Rozumiesz znaczenie słów "ty I TOBIE PODOBNI"?
    Odnoszę się do takich jak ty, którzy sraczkę mają
    jak tylko się spali elektryk. Ty siędo nich zaliczasz.
    Co widać między innymi tutaj, na usenecie, ale dam sobie
    possać prawego palca u lewej stopy że w internciecie
    robisz to samo.

    > Rozumiesz znaczenie słowa *własne*?

    Rozumiesz.

    > Są jakieś specjalne fora na stronach o samochodach spalinowych
    > gdzie rozkminia się pożary poszczególnych elektryków?

    Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś, to powtórzę. Jak spali się elektryk to cały
    internet huczy, informacja jest powielana w każdym medium, a już z
    pewnością we wszystkich portalach motoryzacyjnych, szczególnie tych co
    słyną z hejtu na elektryki. Ergo, wam nie potrzeba for, bo jesteście
    wszędzie.

    > A ty gdzie się brandzlujesz?

    Nigdzie, ja tylko odkłamuje takich jak ty.

    > Niby kto się brandzluje?

    M.in. Ty, Januszek, radzio.

    > Zadałem jedynie pytanie

    Łżesz jak zwykle. Odnosiłeś się wprost do linka wyśmiewając
    brandzlujacych się pożarami spaliniaków -- o nic nie pytałeś.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 170. Data: 2024-08-14 12:10:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 13 Aug 2024 22:57:31 +0200, nadir

    > No zajebiście, a doszliście już w tym waszym kościółku czy to dobrze czy
    > źle że wzmiankowany elektryk miał stłuczkę dzień wcześniej?

    I kolejna projekcja. Jeśli jest jakiś (globalny) kościółek, to tylko
    kościółek spaliniaków, hejtujący elektryki. I żeby to hejtowanie faktycznie
    jeszcze jakieś podstawy rzetelne miało, ale nie, wy pierdolicie aby
    pierdolić, pomagając tym samym pompować dalej kasę za paliwa do tych
    spalinowych trutek ruskim i turbanom.

    > Taka dobra nowina jak u Świadków Jehowy?

    Ty wiesz najlepiej.

    --
    Pozdor
    Myjk