  • 111. Data: 2024-08-12 22:47:44
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 22:21, Janusz pisze:
    > Wożenie kilkuset kilogramowej baterii to i tak wg mnie ślepa uliczka.
    > Akumulatory przepływowe które już są i może je usprawnią lepiej by się
    > nadawały, co prawda potrzebne by były wtedy dwa zbiorniki na elektrolit
    > ale za to tankowanie by było prawie takie same jak paliwem, tankowalo by
    > się świeży elektrolit a spuszczało zużyty.

    Się nie przejmuj, urośniesz i zrobisz takie ogniwa :-)

  • 112. Data: 2024-08-12 22:48:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 20:53, Pixel(R)?? pisze:

    > Mała kurwo z Twizy, gdyby nie te diesle, to byś taczką towar dowoził do
    > Biedry czy Lidla :D
    >
    > Hehehe

    To nie przechodzimy już na elektryki w transporcie towarów bo janusz tak
    napisał?

  • 113. Data: 2024-08-12 22:49:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2024 o 20:38, Shrek pisze:

    > To w koncu się zapalają czy nie?

    Tak samo?

  • 114. Data: 2024-08-12 23:30:24
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2024 o 22:48, io pisze:

    > To nie przechodzimy już na elektryki w transporcie towarów bo janusz tak
    > napisał?

    Przechodzimy, wożą paczki z dworca lokalnego do paczkomatu. Kursy
    międzywojewódzkie to dopiero future :D

    --
    Pixel(R)??

  • 115. Data: 2024-08-13 00:17:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2024 o 22:49, io pisze:

    > Tak samo?

    Jak tak samo, to się zapalają czy nie? Skrypt ci sie zawiesił?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2024-08-13 07:08:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Roznie jest. Ale generalnie tak, na poczatku jak sie pali i bak sie nie
    > rozszczelni to daje sie ugasic.

    I to samo dotyczy bev.
    Jak się bateria nie zapali, to ugasisz gaśnicą.

    Widziałem auto po takim pożarze.
    A Ice obok spalił się całkowicie (on był przyczyną pożaru)....

  • 117. Data: 2024-08-13 08:02:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Aug 2024 20:27:13 +0200, Janusz

    > Debil Myk nie rozróżnia artykułu od głupiego komentarza,
    > reszty nie ma co komentować bo z debilnym

    Piękna projekcja Januszka z demencją starczą.

    > hejterem sie nie da dyskutować.

    Napisał hejter. bueheheh

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 118. Data: 2024-08-13 08:05:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.08.2024 o 00:17, Shrek pisze:

    > Jak tak samo, to się zapalają czy nie? Skrypt ci sie zawiesił?

    Tak jak smrody.

  • 119. Data: 2024-08-13 08:16:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Aug 2024 15:03:42 +0200, Janusz

    > Wszytko racja,

    Wszystko racja, ale jednak zaprzeczasz. To chroniczne?

    > tylko jak widzisz te elektro debile nie ogarniają tego,

    Narazie to ty nie ogarniasz i konfabulujesz, że im elektryk
    starszy tym będzie płonąć tak często jak spaliniak. Statystyki
    pożarów porównują samochody zbliżonego wieku, wbrew temu co ty
    i ten twój klakierek z faszystowskiej żłekonfy ładuje w przestrzeń.

    > zapominają że jutro lub pojutrze ten ich kochany
    > elektryk tak samo się może sfajczyć

    Może i nikt temu nie zaprzecza wbrew temu co usilnie pompujesz.
    Ale elektryk statystycznie płonie rzadziej, a już pożar od
    baterii trakcyjnej to już pojedyncze procenty, a raczej
    promile. Problem z twoją demencją polega na tym, że pożary
    elektryków są 100x bardziej powielane w mediach, przez co
    rysuje ci się chory obraz i, co już niejednokrotnie wykazywałem,
    w ogóle nie starasz się tego uwzględnić i zweryfikować stanu
    faktycznego.

    > i pretensje będą mogli mieć tylko bozi że
    > byli tak głupcy i to kupili.

    No więc zrozum, starcze z demencją, że statystycznie
    spaliniak stanie w ogniu częściej niż elektryk.

    Głupcem to trzeba być by piętnować elektryki,
    które dają nam, jako Polsce i Europie, niezależność
    energetyczną od ruskich i turbanów (i od amerykanów też)
    i wspierać spaliniaki które trują ludzi spalinami i hałasem.

    Pewnie jakbyś mógł to już dawno byś stał w protestach
    przeciw kopalni litu w Serbii, która to z kolei uniezależniłaby
    Europę od Chin w kwestii produkcji baterii.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 120. Data: 2024-08-13 08:19:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Aug 2024 21:02:24 +0200, _Master_

    > Inne urządzenia mają układ zabezpieczeń przed pikiem po podłączeniu
    > kabla zasilającego.

    Pika to tobie w głowie. Które to urządzenia mają swoje zabezpieczenia przed
    przeciażeniem sieci? Czy tobie przypadkiem sufit na łeb się w dzieciństwie
    nie spierdolił?

    --
    Pozdor
    Myjk