  • Data: 2023-07-28 15:09:43
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-07-2023 o 13:38, J.F pisze:

    > Cieżko, ale zwisającego kabla przy wraku nie widać :-)
    >
    > No i ICE nie ładujesz w garażu, to nie ma ryzyka :-)

    Jak to nie - jak nie spalisz samochodem, to spalisz jacuzzi.
    Jak się ma spierdzieloną instalację, to ciężko to zrzucać na coś innego.

    > To sugeruje, ze cos podobnego się wczesniej zdarzało :-)

    Nie wykluczam.

    Ale skojarzenia, zwłaszcza Twoje, w 99% błędne, to nie dowód na cokolwiek.

    > Nie czytałem twojego posta.

    Ano właśnie.
    Spalinowe trolle czytają tylko to co im pasuje.
    A potem się zasłaniają niewiedzą i że ktoś "tylko o tym pisze".

    A prawda jest taka, że tacy jak Ty tylko o tym chcą czytać.

    > Moze po prostu za bardzo chcesz elektryki usprawiedliwic?

    Nie - po prostu daję odpór takim, co bardzo chcą w nie przywalić.
    I nie interesują ich fakty.

    > Czy dobrze sie domyslam, ze zakladają, ze klient sobie zainstaluje
    > EVSE z kablem, lub bedzie łądował na publicznych?

    Ale kto i co?

    > luźny kabel w grzejniku nie jest scisle związany z EV,
    > a pożar może spowodować, ale ICE raczej nie mają elektrycznych
    > grzejników :-)

    Oczywiście że mają, albo mogą mieć.