  • Data: 2018-11-03 07:29:47
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-11-2018 o 23:56, s...@g...com pisze:
> [...]
    elektrycznej wychodzilo pi*oko 30%. Czyli podobnie jak benzyna.

    przy grzaniu pradem, gazem, weglem, drewnem.

    tysiac pln zostanie na wiosne w porownaniu do grzania pradem.

    sie go grzeje, jaka wentylacja itp.

    jada na elektryce ani miejsc gdzie oplaca sie miec generator na rope bo prad jest
    niebotycznie drogi.

    > Więc co?
    > https://www.google.com/search?q=canada+electricity+s
    ources&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Natural_gas#Power_gene
    ration

    > W kanadzie 10% pradu jest z gazu.
    > Czasem sie oplaca.
    >
    > Jest jak napisalem. Chyba ze pijesz do czegos innego i sie nie rozumiemy.

    Piłem do Twoich rzekomo nieistotnych różnic między cenami paliw.
    Przynajmniej u nas są istotne i prąd wychodzi najdrożej.
    Jest też najbrudniejszy.

    Dla tego nie powinniśmy iść w stronę elektryków.
    Już więcej sensu miałby wodór, zwłaszcza że nie ma żadnych minusów które
    posiada każdy elektryk - za to ma wszystkie plusy spaliniaków.

    Wolność kierowcy pozostaje niezmieniona, a zasięg praktycznie
    nieograniczony - cała reszta ma dużo mniejsze znaczenie.