  • Data: 2018-11-03 11:05:10
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co będzie to przekonamy się tylko naocznie (my lub nasze wnuki). Te
    > wyliczenia ekologów, choć założenia mają z pewnością słuszne, to co
    > chwila się zmieniają więc ciężko mieć zaufanie.

    Właśnie o tym piszę. Tak naprawdę trochę ciężko to poważnie traktować,
    skoro w sumie niewiele o tym wiemy.

    > Ostatnio czytałem że
    > nagle ekolodzy są zdziwieni bo okazało się że oceany pochłaniają dużo
    > więcej ciepła niż wcześniej policzyli. Czas pokaże co będzie naprawdę.

    Ja dalej szukam ujemnego sprzężenia zwrotnego. Dopóki takiego nie ma lub
    ktoś mi nie wytłumaczy dlaczego układ z samymi silnymi sprężeniami
    dodatnymi nie "robiegł" się już dawno to będe twierdzi9ł, że nasz wiedza
    zawiera fundamentalne braki i nie jesteśmy w stanie stworzyć
    wiarygodnego modelu matematycznego klimatu.

    BTW - JF - zapomniałem wtedy odpisać - twój przykład z generatorem drgań
    był fajny, ale żeby była analogia to słoneczko raz musiałoby grzać a raz
    chłodzić;)

    Shrek