  • Data: 2018-11-03 09:57:14
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Luknij se tu:
    > http://www.geekweek.pl/news/2018-11-03/hyundai-i-kia
    -proponuja-auta-z-panelami-solarnymi/

    Słowo kluczowe - proponują. A ja proponuję 100% energii nuklearnej ale
    tylko do czasu wynalezienia zimnej fuzji;)

    > Jak widać, świat nie stoi w miejscu. I jak uwzględnić panele na dachu
    > bryki to pewnie elektryk i w Polsce by się okazał małoemisyjny.

    Znów słowo kluczowe "jak(by)"

    W naszycvh warunkach fotowoltaika sprawdza się do przewalania kasy z UE
    i niczego poważnego więcej. Już lepiej wiatraki budować.

    Shrek