    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Elektryka w UK
    <529f4bd2$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <l7np4j$hrk$1@speranza.aioe.org>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7nrp2$p17$1@speranza.aioe.org>
    Date: 04 Dec 2013 18:54:30 GMT

    Pan Przemek napisał:

    > Jak Boga kocham, pamiętam dobrze, że na zachodnich rubieżach 4 na 100%
    > nie był stereo.
    > Jedynie dwójka. A pamiętam, bo byłem wtedy na etapie robienia radia
    > stereo i z lubością czekałem na "kanał lewy, kanał prawy" żeby sprawdzić
    > przesłuchy. Na 4 można było, ale programy na spectrum sobie posłuchać.

    Stereo w Polskim Radiu zaczęło się od Czwórki, było tego najwyżej kilka
    godzin dziennie. Potem były przetasowania programowe, Dwójka stała się
    stereo (całodobowo, nie pamiętam, czy od razu), a Czwórka edukacyjna.

    > Być może, ja mówię o latach międzywojennych (83-89) wtedy nikt o RadioZ
    > czy RM nie myślał.

    Kto to wie o czym kto kiedy myślał. Jak w stanie wojennym z okazji 3 Maja
    miało w Warszawie nadawać Radio Solidarność, to ubecja wyjechała na ulice
    z przewoźnymi nadajnikami i w eterze na UKF zrobiło się nagle tak gęsto,
    jak teraz. Przy okazji okazało się, że ubole mają całkiem niezłye gusta
    muzyczne. Te zagłuszaczki emitowały lepszą muzykę, niż dzisiejsze stacje
    komercyjne.

    Jarek

    --
    Trzeba wreszcie skończyć | A tu zagłuszaczki
    z tą obsesją czystą | ten kurewski poryk