eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektryczność a środowiskoRe: Elektryczność a środowisko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal
    -september.org!reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryczność a środowisko
    Date: Sun, 17 Dec 2017 09:32:08 +0100
    Organization: Bambucco Corp. LTD
    Lines: 16
    Message-ID: <17zh0bns2dg7w$.79kiko8to875.dlg@40tude.net>
    References: <p0mbfk$jq8$1@node1.news.atman.pl> <p0s5pq$el2$1$gof@news.chmurka.net>
    <p0s8qa$clf$1@node1.news.atman.pl> <p0tiiq$viq$1$gof@news.chmurka.net>
    <5a3262da$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0tred$2tc$2$gof@news.chmurka.net>
    <5a328595$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
    <p0u19s$57s$1$gof@news.chmurka.net>
    <5a32a3bd$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <y...@4...net>
    <zgalqmh7dr15.1wc4zg10z79p6$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="4a5ff2125a2dae81e843898ea4287a2c"; logging-data="6243";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/8UbSr9AwCiApqxCej6qdc"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
    t.<O
    Cancel-Lock: sha1:hixn0za/S+S9cB7lm047JMAdxR4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:727349
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 23:35:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie przeczytales linka.

    Fakt. Ale powinieneś napisać "przekładnia bezstopniowa" zamiast
    "przekładnia planetarna", bo to że ona planetarna to mało istotny
    szczegół. Ważne że bezstopniowa. No to wycofuję swój wykaz przewag
    transmisji elektrycznej nad mechaniczną :) Może tylko z drobnym
    zastrzeżeniem. Duży moment obrotowy to nie tyle dużo miedzi i żelaza co
    mocne magnesy a tu spory postęp. No i może jeszcze jedno - bardzo mi się
    podoba koncepcja "silnik w każdym kole". Tak, rośnie masa do
    amortyzacji, ale znikają wszelkie wały, półosie czy mechanizmy
    różnicowe.
    --
    Jacek
    I hate haters.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: