  • Data: 2017-05-26 15:34:14
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 maja 2017 14:21:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Przemyslaw P." <p...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    45744,samochod-elektryczny-ladowanie.html

    > Pomysł świetny, ale bez dwukierunkowości która z pewnością podnosi koszt.
    > A jest zupełnie niepotrzebna - nie wyobrażam sobie aby ktoś przy zdrowych
    > zmysłach chciał zamieniać trwałość kosztownych do wymiany akumulatorów
    > w aucie elektrycznym na te kilka groszy za odsprzedanie elektrowni energii
    > elektrycznej po cenie hurtowej którą się kupiło po cenie detalicznej.
    > Mam nadzieję że ta głupia decyzja o dodaniu dwukierunkowości nie ubije
    > pomysłu.

    Ten nius to taki fakenews.

    Taniość słupa jako miejsca z zasilaniem jest taka se.
    Prościej po prostu budować parkingi i zamiast słupków z łańcuchami montować słupki z
    licznikiem i gniazdkiem.

    A samochód identyfikowac przez złącze zasilania.
    Tak aby oplacona energia poszła w auto a nie w czajnik babci handlującej pietruszka
    2m dalej...

    Technicznie tu nie ma nic trudnego.
    Ani w budowie takiej infrastruktury ani w jej projekcie.

    Problem jest tylko i wyłacznie w obwieszczeniu normy i ogólnokrajowej/europejskiej
    strategii.