-
X-Received: by 10.157.11.142 with SMTP id 14mr197499oth.10.1495615973979; Wed, 24 May
2017 01:52:53 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.11.142 with SMTP id 14mr197499oth.10.1495615973979; Wed, 24 May
2017 01:52:53 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!67no94993itx.0!news-out.goog
le.com!m134ni532itb.0!nntp.google.com!67no94990itx.0!postnews.google.com!glegro
upsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 24 May 2017 01:52:53 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <592545f0$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.20;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.20
References: <oenva8$71d$1@dont-email.me>
<e...@g...com>
<ofqipt$2om$2@dont-email.me>
<8...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<ofs928$g0o$1@dont-email.me>
<9...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<1...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<2...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<4...@g...com>
<og2gc1$6q4$5@dont-email.me>
<592545f0$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Elektryczne samochody
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 24 May 2017 08:52:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605680
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 24 maja 2017 10:36:02 UTC+2 użytkownik T. napisał:
> W dniu 2017-05-23 o 14:24, Pszemol pisze:
> > "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
> > news:44d7284a-edb7-4565-9be3-dd26a55eb182@googlegrou
ps.com...
> >> Sam sobie policz. Znajdz dotacje do dowolnej filharmonii i ile
> >> ludzi rocznie do niej przychodzi. Podzielic kwote przez liczbe ludzi
> >> trzeba.
> >
> > Zaprezentuj te obliczenia.
> >
> >> Prad robiony z wegla jest potrzebny wszystkim i dlatego wszyscy
> >> musza sie zrzucic na gorke dla tych co go wydobywaja zeby chcieli to
> >> robic.
> >
> > Ale bzdury pleciesz. Prąd jest potrzebny tylko tym, którzy za niego płacą.
> > A jeśli płacą za mało to powinni płacić więcej.
> >
> >> Restrukturyzacja zeby zlodziejstwa nie bylo, nie widze przeciwskazan.
> >> Ale kopalnie z ktorych wegiel jest drozszy niz na gieldzie w Amsterdamie
> >> albo Londynie mamy sami wydobywac bo nam wszystkim sie to oplaca.
> >
> > Pierniczysz.
> >
> >> Zwlaszcza ze prad na wyjsciu z elektrowni wychodzi w cenie pozwalajacej
> >> na wstawienie go na gielde.
> >
> > Jasne, i wypłacenie milionów prezesowi prywatnej firmy,za państwową kasę.
> >
> >> Morawiecki mowil o planie stworzenia taryfy tylko na ogrzewanie,
> >> zeby piece weglowe zlikwidowac. Na poziomie dwudziestu groszy
> >> za kilowatogodzine mialo by byc. Na dodatek nikt by nie dokladal
> >> tylko rzad by zrezygnowal z niektorych podatkow od takiego pradu.
> >
> > To jest ekwiwalent dopłacenia.
>
> Z tymi dopłatami to nie do końca jest prosta sprawa. Mamy np.
> komunikację miejską komunalną - teoretycznie. Ale taka Warszawa ogłasza
> przetargi na obsługę części linii - i zarabiają prywatni (Veolia,
> Michalczewski). Więc dopłata dla ZTM idzie na "zaspokojenie potrzeb
> komunikacyjnych mieszkańców" czy do prywatnej kieszeni?
> Poza tym bez problemu można skasować pewne produkty/usługi wytwarzane
> przez państwowe czy komunalne firmy i przekazać w ręce prywatne. I
> zniknie problem dopłat, ale często znikną też same usługi czy produkty -
> bo prywatnym się nie opłaci, a za byt dużą cenę ludzie nie będą kupować.
> Ja jestem najlepszym przykładem - po kolejnych podwyżkach cen biletów
> (jeszcze niby pod zarządem HGW) zacząłem jeździć autem, bo taniej,
> szybciej i przyjemniej.
> T.
Trzeba dodac ze i jak tak liczylem jak w wawie siedzialem.
Po pewnym czasie mi wyszlo ze autem jest tak samo drogo jak autobusem przy czym
bilet powinien kosztować sporo więcej.
Gdzieś mi sie o oczy obiło ze cena biletu to 1/3 czy 1/2 kosztów jakie ponosi ZTM.
Więc jak bilet kosztował 3.6pln to prawdziwa cena byla na poziomie 6-9pln. Czy jakos
tak.
I to sprawilo ze nie dziwilem sie korkom w wawie. Bo i jazda tramwajem byla
wolniejsza niz jazda samochodem. Ba! bylo nawet wolniej niz rowerem na dosyc dlugim
odcinku...
Ja rozumiem idee doplat ale gdzieś kiedys trzeba powiedziec dość. Bo gdzieś granica
doplaty istnieje...
Ja bym nawet zaproponował zrobienie komunikacji zupelnie darmowej.
Niech HGW dorzuci jeszcze te brakujaca 1/3 i zobaczmy co sie stanie.
Jesli niewiele sie zmieni to znaczy ze jakosc usługi jest denna skoro nie ma
dodatkowych chętnych. Jesli sie ludzie rzucą to znaczy ze cena jest za wysoka...
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.17 11:26 J.F.
- 24.05.17 12:23 T.
- 24.05.17 12:39 Zenek Kapelinder
- 24.05.17 13:00 Budzik
- 24.05.17 13:00 Budzik
- 24.05.17 13:00 Budzik
- 24.05.17 13:16 J.F.
- 24.05.17 13:46 r...@k...pl
- 24.05.17 14:15 Zenek Kapelinder
- 24.05.17 14:20 J.F.
- 24.05.17 14:24 r...@k...pl
- 24.05.17 14:31 Pszemol
- 24.05.17 14:31 Zenek Kapelinder
- 24.05.17 14:33 Pszemol
- 24.05.17 14:48 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=