  • Data: 2017-08-14 16:11:20
    Temat: Re: Elektrościema
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:0daa45bb-6dbb-4432-973c-62631fc9612b@go
    oglegroups.com...
    >Taka drobna uwaga. Wszyscy sie czepiaja co2.
    >A to ze z co2 robi sie na Ziemi jedzenie nikt nie zauwaza. Ludzi
    >przybywa musi byc wiecej jedzenia.

    CO2 do tego nie trzeba.
    Odpowiednia ilosc emitujesz po jedzeniu. I system sie kreci.

    Co by nie mowic, to jednak zasoby, ktore natura gromadzila miliony
    lat, my spalimy w kilkaset.

    Ale o co ten halas - wszak przywracamy naturalne srodowisko, sprzed
    tych milionow lat :-)
    A jak sie za duzo wegla z atmosfery usunie, to przychodza lodowce :-)

    Z tą ludnoscia ... tez nie musi przybywac. Chocby trojka dzieci to juz
    problem zmieszczenia w samochodzie osobowym czy w Tesli :-)

    >Ocieplenie spowoduje ze tereny ktore teraz sa za zimne dla wegetacji
    >stana sie terenami uprawnymi.
    >Odbedzie sie to kosztem innych terenow. Powieksza sie w tej chwili
    >strefa rownikowa, ktora i tak nie jest przyjazna uprawom.
    >Mnie nie przeszkadza ze w Polsce beda rosly arbuzy, banany,
    >mandarynki a zbiory zborz beda dwa razy do roku.
    >Ludzkosc czeka fala migracji. Miejsca na Ziemi jest dostatecznie
    >duzo.

    A Murzyni z Afryki tez Ci nie beda przeszkadzac ? :-)

    >Brakuje miejsca na produkcje zywnosci. Straty terenow zwiazane z
    >ociepleniem beda niewielkie za to przyrost terenow pod osadnictwo i
    >uprawy ogromny.

    No tak niekoniecznie, chyba, ze Syberie rozmrozi.

    >Kopaliny i produkowany z nich co2 nalezy uznac za super depozyt jaki
    >zostawila nam natura a nie za przeklenstwo.

    Zawsze mozna odpady organiczne wrzucac do starych kopalni, przydadza
    sie nastepnym generacjom :-)

    Ale mozna tez diesle reaktywowac, tylko na rzepak :-)

    J.