  • 1. Data: 2017-04-19 15:44:43
    Temat: Elektronika Praktyczna - oddam
    Od: Jan Czerski <i...@o...pl>

    Jak w temacie roczniki od pierwszego numeru do 2013r.
    Pozdrawiam
    Jan Czerski

  • 2. Data: 2017-04-19 17:16:31
    Temat: Re: Elektronika Praktyczna - oddam
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    warszawa?
    ja chętnie przygarnę

  • 3. Data: 2017-04-19 17:36:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > warszawa?
    > ja chętnie przygarnę

    Ty i tak nic z tego nie zrozumiesz.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 4. Data: 2017-04-19 17:49:38
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie drażnij lwa...

  • 5. Data: 2017-04-19 21:25:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU"
    <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > nie drażnij lwa...

    Bo lew się zesra?

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)

  • 6. Data: 2017-04-19 23:10:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > nie drażnij lwa...

    Karalucha z lwem pomylić....

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2017-04-19 23:50:34
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Karalucha z lwem pomylić....

    Ja tam się nie brzydzę rozgnieść takowego własnymi palcami.
    Tylko, że to mimo wszystko żywa istota, jaka by nie była.

  • 8. Data: 2017-04-20 08:05:45
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 19-04-2017 o 15:44, Jan Czerski pisze:
    > Jak w temacie roczniki od pierwszego numeru do 2013r.
    > Pozdrawiam
    > Jan Czerski
    Z kąt trzeba byłoby odebrać?
    Od początku to chyba 89r?

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2017-04-20 08:21:37
    Od: Jan Czerski <i...@o...pl>

    W dniu 20.04.2017 o 08:05, k...@w...pl pisze:
    > Z kąt trzeba byłoby odebrać?
    > Od początku to chyba 89r?

    Początek był 93r. Od ręki Przemyśl, ewentualnie Kraków w późniejszym
    terminie.
    J.

  • 10. Data: 2017-04-20 08:54:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Początek był 93r. Od ręki Przemyśl, ewentualnie Kraków w późniejszym
    > terminie.
    > J.

    jeśli nikt się nie zjawi to daj nr konta na
    michal(maupa)sircomp(kropapeel) i oszacuj koszt wysyłki. żona mnie udusi:)