  • 11. Data: 2017-04-20 10:07:48
    Temat: Re: Elektronika Praktyczna - oddam
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 20-04-2017 o 08:21, Jan Czerski pisze:

    > Początek był 93r. Od ręki Przemyśl, ewentualnie Kraków w późniejszym
    > terminie.
    > J.

    Za daleko dla mnie. Drugi koniec Polski.

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2017-04-20 17:31:44
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nieśmiało przypomnę, że ja byłem pierwszy...

    no chyba, że chodzi przy okazji o przecfelenie...
    to nie jestem zainteresowany...

  • 13. Data: 2017-04-20 18:05:02
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a jak tam ostatnio wasze powskie zabawy z palcem i dupą na
    politechnika-rzondzi?

  • 14. Data: 2017-04-24 21:40:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > nieśmiało przypomnę, że ja byłem pierwszy...

    Przecież nigdzie nie było napisane "kto pierwszy, ten lepszy".

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 15. Data: 2017-04-25 17:17:25
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    tak? bo ja zacząłem podejrzewać, że dostanie ten kto zasłużył...
    zaraz odnotuje to na mojej stronie...