  • Data: 2009-06-27 13:53:14
    Temat: Re: Elektroniczny przerywacz kierunkowskazow
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday 27 June 2009 15:12, MW wrote:
    > Czy ten przerywacz bedzie u mnie dzialal prawidlowo ? Czy nie bedzie
    > problemu na wolnych obrotach ?

    5,5V - 7,2V to jeszcze rozsądne widełki dla urządzenia 6V (jak na
    zastosowanie motoryzacyjne).

    Według mnie, nie będzie problemu. Ewentualnie możnaby się pokusić o
    równoległe dolutowanie do wejść tego przerywacza kondensatora 10V/1000uF,
    coby zlikwidować wszelkie niewygodne szpilki (i podtrzymać chwilowo
    napięcie jak na sekundę-dwie spadnie)...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste