  • 51. Data: 2014-04-15 13:16:38
    Temat: Re: Elektroda.pl
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-15 11:30, AlexY pisze:

    > A pracodawca dostał tą kasę od zleceniodawcy więc to nie jego kasa tylko
    > kogoś jeszcze "wyżej". Łapiesz klimat?

    > Tobie się tylko wydaje że tak jest, wycieczkę osobistą dopiero mogę zrobić.
    >
    > PS: Nie wiem co mają znaczyć te uśmieszki, wydaje Ci się to zabawne?

    Brawo. Jacyś z dupy wzięci "biznesmeni" chcą zaprowadzać swoje
    wieśniackie zwyczaje na forach elektronicznych. Buractwo.

    MD

  • 52. Data: 2014-04-15 16:47:47
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > A pracodawca dostał tą kasę od zleceniodawcy więc to nie jego kasa tylko
    > kogoś jeszcze "wyżej". Łapiesz klimat?

    Jak przez Twoje ręce przechodzą zlecenia to nie mów szefowi tylko samemu
    jedź klienta przejąć :-)

  • 53. Data: 2014-04-15 17:09:15
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Brawo. Jacyś z dupy wzięci "biznesmeni" chcą zaprowadzać swoje wieśniackie
    > zwyczaje na forach elektronicznych. Buractwo.

    Powinieneś ich nazywać "Prywatna inicjatywa" i "ZSRR wróć" :-) Powinieneś
    ogłosić niepodległość i chęć przyłączenia do Rosji :-) Zielonych ludzików
    wystawić :-)
    Ale jak przejmiesz zlecenia szefa i będziesz potrzebował niewolnika do
    pomocy to sam się zaczniesz nad tym zastanawiać czy on ci nie skubnie zleceń
    :-)

  • 54. Data: 2014-04-15 17:18:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-15 17:09, nowyr pisze:

> [...]
    > Ale jak przejmiesz zlecenia szefa i będziesz potrzebował niewolnika do
    > pomocy to sam się zaczniesz nad tym zastanawiać czy on ci nie skubnie

    Jestem prywatna inicjatywa od 16 lat. Czasami kogoś podnajmuję, a
    głównie działam sam i współpracuję z firmami. I widzę jakie jest
    podejście do kwalifikacji pracowników i ich rozwoju.
    Śmieszą mnie "biznesmeni" których interesom może zagrozić byle leszcz
    jeśli tylko dowie się jak zrobić tanio interfejs do auta. Oznacza to
    tylko, że kwalifikacje (rozumiane jako wiedza fachowa) tych
    "biznesmenów" są gówno warte.
    Nie odpisałeś mi jaka część tych biznesmenów zwalczających publikowanie
    informacji o interfejsach, sama zaprojektowała i oprogramowała interfejs
    do auta.

    MD

  • 55. Data: 2014-04-15 19:15:21
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > Nie odpisałeś mi jaka część tych biznesmenów zwalczających publikowanie
    > informacji o interfejsach, sama zaprojektowała i oprogramowała interfejs
    > do auta.

    Faktycznie nie odpisałem :-) Czytam początek i odpisuję, a później zapominam
    doczytać do końca :-)
    No więc myślę, że mała część sama cos zrobiła :-) Posty są kasowane tylko po
    to żeby zyskać na czasie i samemu zapuścić produkcję na chociażby następny
    miesiąc. Zawsze to miesiąc do przodu. Na pewno tak jest. Ktoś seeduje, a
    admin elektrody jest leacherem, który sam nie dopuszcza innych. Przecież to
    łańcuch pokarmowy :-) Wariatem jest ten co publikuje i nie zdaje sobie
    sprawy z tego wszystkiego.

  • 56. Data: 2014-04-15 19:26:05
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    Aha i nawet powiem więcej :-) Taki banujący czy kasujący moderator może mieć
    już gotowe płytki i tylko czeka na wsad od jakiegoś naiwnego leszcza :-)
    Interfejsy idą na Allegro w ciągu godziny, a autor wsadu nie ma z tego nic.
    A i pracodawcy później źle na to patrzą. Kto chce zatrudnić konstruktora,
    który rozdaje za darmo konkurencji ? :-) Taki zdolny entuzjasta zrobi dużo
    złego dla rynku. Komercyjna działalność dostaje, więc i podatków państwo nie
    ma, nie będzie za co kupić baterii Patiot :-) Leacherzy projektu, bez wiedzy
    specjalistycznej zaniżają ceny i psują rynek. Klient? co z klientem? i tak
    gdzieś musi u kogoś ten licznik cofać :-)

  • 57. Data: 2014-04-15 19:35:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-15 19:26, nowyr pisze:
> [...]
    > Patiot :-) Leacherzy projektu, bez wiedzy specjalistycznej zaniżają ceny
    > i psują rynek. Klient? co z klientem? i tak gdzieś musi u kogoś ten

    o widzę, że czas na moją wypowiedź...
    hint: wolna wyzwolona zjednoczona kompetentna globalna europa...

  • 58. Data: 2014-04-15 20:52:41
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-15 19:15, nowyr pisze:

    > "Mario" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Faktycznie nie odpisałem :-) Czytam początek i odpisuję, a później
    > zapominam doczytać do końca :-)
    > No więc myślę, że mała część sama cos zrobiła :-)

    Pewnie bardzo mała. Reszta jakoś skombinowała i cała ich wiedza to
    wiedza skąd można w miarę tanio taki interfejs skombinować. Dlatego
    bardzo boją się leszczów bo sobą nic nie reprezentują.

    MD

  • 59. Data: 2014-04-15 20:55:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Patiot :-) Leacherzy projektu, bez wiedzy specjalistycznej zaniżają ceny
    > i psują rynek. Klient? co z klientem? i tak gdzieś musi u kogoś ten

    Właśnie. Grupa cwaniaczków umiejąca kasować liczniki :) Nie żal mi
    będzie jak im się popsuje biznes. Za to powinno się iść do pierdla.
    Tylko nie wiem co takie typy mają wspólnego z elektroniką.

    MD

  • 60. Data: 2014-04-15 21:13:10
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 15.04.2014 19:26, nowyr wrote:

    > Kto chce
    > zatrudnić konstruktora, który rozdaje za darmo konkurencji ?

    Tajemnic firmy się nie wynosi - to oczywiste. Ale ja miałem odwrotny
    przypadek - okryłem jak zmusić do współpracy dwa urządzenia, które z
    racji swojej niekompatybilności można było tanio nabyć i to u jednego
    dystrybutora. Mój Szef wypaplał to temu dystrybutorowi przy najbliższej
    okazji.

    --
    Mirek.