  • 1. Data: 2014-04-01 17:40:40
    Temat: Elektroda.pl
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Czy tylko dzisiaj wszyscy jesteśmy moderatorami Administrator Systemowy
    :P na elektroda.pl ?

  • 2. Data: 2014-04-01 18:19:07
    Temat: Re: Elektroda.pl
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a i posty w heksie... chłopaczki szkolą masy... ostro jak to u tuska...

  • 3. Data: 2014-04-01 20:32:05
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-01 17:40, fifak pisze:
    > Czy tylko dzisiaj wszyscy jesteśmy moderatorami Administrator Systemowy
    > :P na elektroda.pl ?
    I miejsce zamieszkania mam w okolicach Pendżabu. A i czasem w Hanoi:-)

  • 4. Data: 2014-04-01 22:22:18
    Od: "Tomi" <p...@n...pl>

    Prima aprilis

  • 5. Data: 2014-04-02 01:46:53
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 kwietnia 2014 17:40:40 UTC+2 użytkownik fifak napisał:
    > Czy tylko dzisiaj wszyscy jesteśmy moderatorami Administrator Systemowy
    >
    > :P na elektroda.pl ?

    To sobie bądźcie. Ja nie zamierzam. Gorszego portalu nie znalazłem. Tam i tak sami
    admini i moderatorzy się udzielają.

  • 6. Data: 2014-04-02 09:45:06
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 01:46, Zachariasz Dorożyński pisze:

    > To sobie bądźcie. Ja nie zamierzam. Gorszego portalu nie znalazłem. Tam i tak sami
    admini i moderatorzy się udzielają.

    A znalazłeś jakiś lepszy? Daj namiary.

    Mario

  • 7. Data: 2014-04-02 10:17:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > A znalazłeś jakiś lepszy? Daj namiary.

    pme.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2014-04-02 10:50:06
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-02 10:17, Adam Wysocki pisze:

    > pme.

    Po pierwsze to nie portal, a po drugie umiera jak cały usenet.

    Mario

  • 9. Data: 2014-04-02 11:21:10
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-04-02 10:50, Mario pisze:

    > Po pierwsze to nie portal, a po drugie umiera jak cały usenet.

    Ojtam, ojtam. Prawie setka postów dziennie. Chyba tylko *.samochody
    płodniejsze.

    --
    P.Jankisz

  • 10. Data: 2014-04-02 12:36:55