  • Data: 2023-06-13 15:19:29
    Temat: Re: Elektrociekawostka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jun 2023 06:40:37 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    k-o-samochodach-elektrycznych-zapytalem-o-nie-eksper
    ta

    > Ale jaki łuk, czemu wyłączanie miałoby się odbywać inaczej niż zazwyczaj?

    Bo na DC zazwyczaj wygląda tak
    https://youtu.be/YxHCDs03UEg?t=95

    A tu przykład błędu
    https://www.youtube.com/watch?v=Cup5fMGaE2g

    A Ty jakie masz bezpieczniki przy solarach? :-P

    No a tranzystory nie iskrzą, więc jak tranzystory rozłączą obwód, tak,
    że żaden prąd nie płynie, to stycznik rozłącza bez kłopotów.

    > Większość hybryd i elektryków ma problemy głównie z aku 12v.

    Tylko ostatnie toyoty jakies nadmierne ...

    > Jedzie z aku trakcyjnego.
    > Ale z aku 12v też mieli problemy, zmienili typ na li-on.

    Ta zmiana głównych problemów wydaje się, ze nie usuwa, za to moze
    dodawać kolejne :-)

    J.