  • 31. Data: 2010-09-24 00:11:22
    Temat: Re: Ekoterrotysci znow atakuja S7
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 14:05:19 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Chyba rzeczywiście nie tędy droga, ponieważ np. stan zalesienia europy
    > od lat systematycznie się PODNOSI jednym słowem mamy coraz mniej pół
    > uprawnych, coraz wiecej lasów - dlaczego ekoidioci o tym milczą?
    Zauwaz tylko, ze taki "las" to po prostu plantacja drzew. Takie
    wieloletnie pole uprawne.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 32. Data: 2010-09-24 00:14:01
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 01:57:45 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Może sie dogadał? Albo trafił na dobry teren?
    Dobry teren w jakim sensie? Lubuskie to ledno z najbardziej lesistych
    terenow z duza ilosc N2k.
    Popatrz sobie watek na SSC o A2:
    <http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=3892
    91&page=188>

    > Przy naszej sieci dróg i mnóstwie miejscowości, które trzeba omijać,
    > prawie zawsze na coś trafisz.
    Tam akurat niewiele tych miejscowosci, a do tego trase wytyczono za
    Hitlera.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 33. Data: 2010-09-24 11:02:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 00:14:01 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):

    > Tam akurat niewiele tych miejscowosci, a do tego trase wytyczono za
    > Hitlera.

    I do tego działki dalej były własnością Skarbu Państwa. więc problemów nie
    było z wywłaszczaniem.

    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2010-09-24 14:32:28
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"

    > Oczywiście nie zawsze drzewo = dobrze. Tyle, że Przemysław nie
    > sprecyzował o które lasy chodzi. Stwierdzenie "ekoidioci" raczej
    > skłania do sądzenia, że Przemysław uważa ekologów za wszelkie i
    > wyłączne zło :-)

    Dzielę ekologów na ekologów i ekoidiotów :-)
    Ekoidiota - to np. ktoś kto wierzy, ze żarówki energooszczędne są
    energooszczędne i przyjazne srodowisku - przykładów można mnożyć.

    Pozdrowienia.

  • 35. Data: 2010-09-24 21:07:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Sep 2010 14:32:28 +0200, Przemysław Czaja wrote:
    >Dzielę ekologów na ekologów i ekoidiotów :-)
    >Ekoidiota - to np. ktoś kto wierzy, ze żarówki energooszczędne są
    >energooszczędne i przyjazne srodowisku - przykładów można mnożyć.

    Hm, czyzbym byl ekoidiota ?

    J.

  • 36. Data: 2010-09-24 21:24:01
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

    > Hm, czyzbym byl ekoidiota ?

    Jeżeli umiesz używać takich żarówek (nie włączasz ich na chwilę, ale na
    dłużej) i po zużyciu przekazujesz je do punktu zbioru (nie wolno
    wyrzucać gdyż zawierają paskudną rtęć), można uznać, że starasz się
    działać proekologicznie.

    Seco

  • 37. Data: 2010-09-24 21:30:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Sep 2010 21:24:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    >Jeżeli umiesz używać takich żarówek (nie włączasz ich na chwilę,

    Wiem o tym i dlatego ten zakaz zarowek mnie troche wkurza.

    Ale w ramach eksperymentu, protestu i majac w perspektywie brak
    zarowek - wkrecilem jedna w lazience. Na razie dziala.

    >po zużyciu przekazujesz je do punktu zbioru (nie wolno
    >wyrzucać gdyż zawierają paskudną rtęć), można uznać, że starasz się
    >działać proekologicznie.

    Ale tej rteci zawieraja mniej niz wegiel niezbedny do swiecenia
    zarowki. Choc oczywiscie zalezy czy wytrzyma 6000h czy 600h.

    J.

  • 38. Data: 2010-09-24 22:08:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:i7itsl$f58$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli umiesz używać takich żarówek (nie włączasz ich na chwilę, ale na
    > dłużej)

    A jak potrzebujesz na chwilę, to musisz z osobną lampą biegać?

  • 39. Data: 2010-09-25 02:07:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-09-24, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > A jak potrzebujesz na chwilę, to musisz z osobną lampą biegać?

    Tak. Do tego musisz olać koszty wytworzenia i koszty utylizacji. No i
    oczywiście ślepo wierzyć w niezawodność świetlówek.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 40. Data: 2010-09-27 08:52:48
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...
    > Tak. Do tego musisz olać koszty wytworzenia i koszty utylizacji. No i
    > oczywiście ślepo wierzyć w niezawodność świetlówek.

    Nie musze wierzyc. Wystarczy, ze sprawdze. Od 9 lat w nowym mieszkaniu
    uzywam zarowek energooszczednych (a ostatnio tez LED-owych). W tym czasie
    musialem kupic 1 zarowke. Halogenow i zwyklych zarowek (tych mam tylko
    kilka - glownie w lampach stolowych) w tym samym okresie wymienilem co
    najmniej 20. Na dzialce cale oswietlenie stale mam na zarowkach
    energooszczednych od kilkunastu lat i sa to w wiekszosci zarowki
    "bezfirmowe". Spalily sie chyba 3, mimo ze nie przejmuje sie, jak napisano
    wyzej, "prawidlowym uzywaniem". Jak potrzebuje zapalic swiatlo na 1 minute
    to to robie.
    I uzywam tych zarowek wylacznie w celu obnizenia kosztow, a nie z powodow
    ideologicznych.

    --
    Axel