  • 51. Data: 2010-09-28 10:02:57
    Temat: Re: Ekoterrotysci znow atakuja S7
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-21 19:50, kurdybanek pisze:
    > U?ytkownik "gogi"<g...@W...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Maj? szersze horyzonty ni? reszta spo?ecze?stwa.

    tzn. jak szersze? za 1000 lat to ani tej drogi ani tych krzaków które chcą chronić
    nie
    będzie więc z perspektywy czasu nie warto bronić krzaków bo droga się jednak bardziej

    przyda w obecnych czasach.

  • 52. Data: 2010-09-28 10:14:05
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-21 21:58, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Spotkałem parę osób ze wspomnianej pracowni, nie wyglądali jakby śmierdzieli kasą.
    Tyle
    > się gada o ekoterrorystach, o płaceniu kroci za odstąpienie od protestu, ale jakoś
    sobie
    > nie przypominam aby jakiś Fakt czy TVN zrobił materiał o ekologach opływających w
    luksusy,
    > samochody, dom zakupione z kasy za odstąpienie od protestu...

    może dla tego że ci, których widać to "żołnierze" którzy walczą dla idei. kasa ich
    omija i
    płynie raczej do dowództwa.