  • 21. Data: 2010-09-22 14:05:19
    Temat: Re: Ekoterrotysci znow atakuja S7
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"

    > Można wybić łosie i wilki, mięso sprzedać na karmę. Można wyciąć lasy,
    > sprzedać drewno. Będzie w cholerę kasy i nie będzie potrzeby
    > chronienia środowiska pozbawionego elementów do chronienia. Ale nie
    > tędy droga chyba...

    Chyba rzeczywiście nie tędy droga, ponieważ np. stan zalesienia europy
    od lat systematycznie się PODNOSI jednym słowem mamy coraz mniej pół
    uprawnych, coraz wiecej lasów - dlaczego ekoidioci o tym milczą?

  • 22. Data: 2010-09-22 17:06:56
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 22:57, Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    wrote:

> [...]
    > sprzedać drewno. Będzie w cholerę kasy i nie będzie potrzeby chronienia
    > środowiska pozbawionego elementów do chronienia. Ale nie tędy droga

    Zgadzam się.

    > Najlepszym pomysłem jest rozwój zrównoważony, połączenie aspektów
    > ekonomicznych, ekologicznych i społecznych. W przypadku wspomnianej
    > drogi, wybudować ją tak, aby służyła ludziom ale jednocześnie tak, aby
    > nie przeciąć zwierzakom szlaków wędrówki, czyli wybudować dla nich w
    > odpowiednim miejscu przeprawy.

    Zgadzam się.
    Tu dorzucę, że moim zdaniem to urzędnicy państwowi nie dorośli do
    sytuacji i brak im kompetencji. Nie wiem dokładnie jak było w tym
    przypadku, ale w przypadku Rospudy tak było. Brak konsultacji nt.
    wpływu na środowisko i uparte twierdzenia, że się inaczej nie da bo. A
    jednak się dało. Kłamstwa i nie kompetencja.
    Poza tym pojawiły się plotki o czynniku finansowym, bo : "ktoś gdzieś
    kupił działkę chce na tym zarobić" :)

    > Chronienie motylków jakoś mniej mnie przekonuje, nie wiem czemu.

    Mnie też, alem laik :)

    > Oczywiście temat jest w cholerę trudny i złożony, nie wiem czy na
    > dyskusję na grupie.

    Prawie wszędzie jest na to miejsce i myślę, że na tej grupie też.

    Pzdr.

  • 23. Data: 2010-09-22 17:08:27
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 22 Wrz, 09:05, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Jednocześnie narzucając standardy tej ochrony krajom słabiej rozwiniętym.

    Tak i do tego płacąc za te "narzucanie" co skrzętnie wykorzystały te
    kraje, a potem się zdziwiły jak ktoś próbuje wyegzekwować to za co
    zapłacił :) Rzeczywiście dziwne to :)

    Pzdr.

  • 24. Data: 2010-09-22 17:11:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gogi pisze:
    > Witam,
    > ekoterrorysci znowu daja o sobie znac blokujac rozbudowe S7 w okolicach
    > Skarzyska :)
    > http://tinyurl.com/2d5o6eu

    Nie czaje, taki los popierdala przez pol Europy i se nie moze te 2 czy 3
    kilometry nadlozyc ?

    Zwierzeta tak jak ludzie maja jakies tam zdolnosci adaptacyjne.

    KJ

  • 25. Data: 2010-09-22 17:59:03
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > od lat systematycznie się PODNOSI jednym słowem mamy coraz mniej pół
    > uprawnych, coraz wiecej lasów - dlaczego ekoidioci o tym milczą?

    Oczekujesz, że będą protestować?

    Seco

  • 26. Data: 2010-09-22 18:14:25
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-09-22 17:11, KJ Siła Słów pisze:
    > Nie czaje, taki los popierdala przez pol Europy i se nie moze te 2 czy 3
    > kilometry nadlozyc ?
    > Zwierzeta tak jak ludzie maja jakies tam zdolnosci adaptacyjne.
    > KJ

    I na pewno nie przejdzie przez droge, ktora bedzie w budowie, a to
    pewnie jakies 1-2 lat.

    --
    gogi

  • 27. Data: 2010-09-23 01:57:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 23:37:06 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):

    > Jakos Kulczyk z A2 nie mial specjalnych przebojow.

    Może sie dogadał? Albo trafił na dobry teren?

    Przy naszej sieci dróg i mnóstwie miejscowości, które trzeba omijać,
    prawie zawsze na coś trafisz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2010-09-23 07:45:46
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-22 17:59, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Oczekujesz, że będą protestować?

    A powinni. Na Mazurach zalesia sie tereny zerowania np. bocianow.
    Wiec nie zawsze drzewo = dobrze.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 29. Data: 2010-09-23 09:56:41
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    MarcinJM pisze:

    > A powinni. Na Mazurach zalesia sie tereny zerowania np. bocianow.
    > Wiec nie zawsze drzewo = dobrze.

    Oczywiście nie zawsze drzewo = dobrze. Tyle, że Przemysław nie
    sprecyzował o które lasy chodzi. Stwierdzenie "ekoidioci" raczej skłania
    do sądzenia, że Przemysław uważa ekologów za wszelkie i wyłączne zło :-)

    Ogólnie zawsze mnie nieco bawi rzucawka na "ekoterrorystów",
    "ekoidiotów", "ekooszołomów". Ciekawe, co by gadali tacy antyekolodzy,
    jakby ktoś pod ich domem chciał wybudować autostradę, składowisko
    odpadów, spalarnię. Czy ewentualnie czy tak samo by podeszli olewczo do
    sprawy, gdyby miały wyginąć kotletodajne krowy i prosiaki, jakby miały
    wyginąć chlebodajne zboża lub co gorsza piwodajny chmiel, ewentualnie
    inna podstawa ich żywienia. Czy wtedy także wyzywaliby osoby pragnące
    chronić zagrożone gatunki...

    Oczywiście wiem, że bywają prawdziwi złodzieje wyuszający haracze pod
    pretekstem ekologii, ale wypadałoby najpierw takim udowodnić winę,
    dopiero potem wyzywać.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 30. Data: 2010-09-23 15:18:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-23 09:56, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Ciekawe, co by gadali tacy antyekolodzy, jakby ktoś pod ich domem chciał wybudować
    autostradę, składowisko odpadów, spalarnię.

    Oczywiście że by krzyczeli. Protesty mieszkańców którym buduje się coś takiego
    pod nosem nie dziwią, i nikt też nie nazywa ich oszołomami.

> [...]
    kotletodajne krowy i prosiaki, jakby miały wyginąć chlebodajne zboża lub co gorsza
    piwodajny chmiel, ewentualnie inna podstawa ich żywienia.

    Oczywiście, że by nie podeszli olewczo. Przecież chodziłoby, jak sam piszesz, o
    żarcie.