  • 21. Data: 2017-07-01 00:44:57
    Temat: Re: Ekologiczne elektryki;)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 30 Jun 2017 20:22:00 -0000 (UTC), w <oj6bt8$3p9$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Policz benzynę jaką spali weterynarz dojeżdzając do tego konia

    Rower nie spala benzyny.

    > oraz paliwo
    > do kombajnu którym będziesz ścinał i w snopki wiązał ten owies dla konia,
    > ok?

    Widziałeś kosę na paliwo?

  • 22. Data: 2017-07-01 03:07:37
    Temat: Ekologiczne elektryki;)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sranie w banie z tym CO2. Niech calkiem z atmosfery wyeliminuja, duzo w niej nie ma
    bo chyba z 0,04% to kamienie bedziemy zarli. Im wiecej dwutlenku wegla tym wiecej
    zarcia na ziemi. Jakiegos maksymalnego stezenia nie da sie przekroczyc bo ilosc C na
    ziemi jest stala i jest go za malo zeby stezenie CO2 w atmosferze roslo w
    nieskonczonosc. Jakos stezenie tlenu nie spada chociaz w dwutlenku wegla jest atom
    wegla i dwa atomy tlenu i zeby spalic kilogram wegla trzeba czternascie metrow
    szesciennych powietrza czyli ze trzy metry szescienne tlenu. Trzy tysiace litrow
    tlenu na pol litra wegla. Ujebac chca arabow i ruskich w przeciagu stu lat a nie
    jakies bzdety o ociepleniu wymyslaja. Mnie nie bedzie przeszkadzalo jak w zime bedzie
    nie zimniej niz +2. Rolnikom tez nie bedzie przeszkadzalo bo zbiory beda mieli dwa
    razy do roku. A zamiast jarzebiny na ulicach beda mandarynki rosly.

  • 23. Data: 2017-07-01 07:39:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 23:53, RadoslawF pisze:

    > Interesowałeś się jak i z czego produkuje się u nas prąd ?

    Ale koleś ma _sporo_ racji. Tzn - "dym" z elektrowni to głównie para
    wodna i CO2. Fatalanie jeśli chodzi o globcio, ale NOX jest tam tyle co
    kot napłakał. W poprzednim wątku przyznaje, że sobie potrolowałem
    sprowadzając sprawę tylko do CO2,, ale ku mojemu zaskoczeniu pojkawili
    sie fanatycy, co dali się podpuścić i nawet pisali o tym, ze CO2 się z
    kominów filtruje (potem przeszli do tego, że "potencjalnie" się filtruje).

    A tak ogólnie to za całą "ekologią" w motoryzacji stoją interesy
    koncernów - wmawianie ludziom, że powinni co 5 lat wymieniać samochody w
    imię ekologi, to tak jakby promować "ekologiczne" torebki jednorazowe.
    Trzeba być niepełnosprawnym umysłowo, żeby dać się nabrać.

    Shrek

  • 24. Data: 2017-07-01 12:21:08
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 22:22, Pszemol pisze:

    > Policz benzynę jaką spali weterynarz dojeżdzając do tego konia oraz paliwo
    > do kombajnu którym będziesz ścinał i w snopki wiązał ten owies dla konia,
    > ok?

    Rowerem dojedzie. Albo z buta!
    A owies kosi się kosą. Kartofle ze słoniną na obiad i w pole!

    Wiem co mówię, skosiłem swój ogródek kosą, taki ze mnie ekolog! :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 25. Data: 2017-07-01 12:29:37
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    razy do roku. A zamiast jarzebiny na ulicach beda mandarynki rosly.

    Jeśli mieszkasz w mieście na dziesiątym piętrze to może Ci nie
    przeszkadzać. Ale wiele państw położonych na wyspach może zniknąć z map.
    No i nie wiadomo, co stanie się wtedy z naszą przyrodą?
    Jak zmieni się populacja szczurów, myszy, komarów, kleszczy. Pewnie
    dotrze do nas wtedy malaria i parę innych chorób tropikalnych, o których
    zapewne jeszcze nie słyszałeś?
    A nieuodpornione organizmy europejczyków będą łakomym kąskiem dla
    tropikalnych pasożytów.

    Wiesz... zastanów się jeszcze raz nad tym :)

  • 26. Data: 2017-07-01 12:47:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Jun 2017 23:53:07 +0200, RadoslawF

    > Interesowałeś się jak i z czego produkuje się u nas prąd ?

    Oczywiście że się interesowałem, i wygląda na to, że znacznie
    dokładniej niż Ty, skoro zadajesz pytanie "klucz" powielane
    głównie przez ignorantów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2017-07-01 13:37:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O przyrode sie nie martw, ona sobie radzila odkad jest i przetrwala, chociaz gorsze
    kataklizmy byly niz elektrownie i samochody spalinowe. Popatrz na mape swiata. Jak
    sie ociepli to wiecej terenow do zagospodarowania zyskamy niz stracimy. Natura jest
    ponad niestabilny podzial administracyjny swiata. Jak beda zalewane skutkiem
    ocieplenia jakies tereny to nie na zasadzie tsunami. Proces bedzie trwal dziesiatki i
    setki lat. Przyszle pokolenia beda mialy czas sie przeniesc na nowe tereny ktorych
    bedzie wiecej niz utraconych. Argument z chorobami jest dety bo dzisiaj jest latwosc
    podrozowania i jakos cale narody nie wymieraja bo ktos epidemie tropikalnej choroby
    przywiozl.

  • 28. Data: 2017-07-01 15:13:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-01 o 12:47, Myjk pisze:

    > Oczywiście że się interesowałem, i wygląda na to, że znacznie
    > dokładniej niż Ty, skoro zadajesz pytanie "klucz" powielane
    > głównie przez ignorantów.

    Co oznacza że tylko ci się tak wydaje.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2017-07-01 15:44:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Jul 2017 15:13:15 +0200, RadoslawF

    > Co oznacza że tylko ci się tak wydaje.

    Spalanie paliw kopalnianych w elektro(ciepło)wniach w celu wytworzenia
    prądu i napędzania nimi pojazdów czy ogrzewania domów jest znacznie
    zdrowsze dla ludzi niż spalanie paliw kopalnianych przez spalanie
    rozproszone. Tylko skrajni ignoranci twierdzą inaczej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-07-01 15:48:54
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Może nic nie produkować, jeśli pochodzi ze źródeł odnawialnych

    Nie może, znakomita większość energii jest produkowana z nieodnawialnych.