  • 11. Data: 2017-06-30 21:46:41
    Temat: Re: Ekologiczne elektryki;)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 20:55, Pszemol pisze:

    > Może nic nie produkować, jeśli pochodzi ze źródeł odnawialnych - ty masz
    > przynajmniej wybór, nie tak jak w przypadku silnika spalinowego!

    Źródłem odnawialnym, to jest koń na owies.
    Cała reszta, póki co, wymaga paliw kopalnych.

  • 12. Data: 2017-06-30 22:22:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Źródłem odnawialnym, to jest koń na owies.
    > Cała reszta, póki co, wymaga paliw kopalnych.

    Policz benzynę jaką spali weterynarz dojeżdzając do tego konia oraz paliwo
    do kombajnu którym będziesz ścinał i w snopki wiązał ten owies dla konia,
    ok?

  • 13. Data: 2017-06-30 22:39:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2017 20:22:00 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Policz benzynę jaką spali weterynarz dojeżdzając do tego konia oraz paliwo
    > do kombajnu którym będziesz ścinał i w snopki wiązał ten owies dla konia,
    > ok?

    Przez tysiace lat ten model sie sprawdzal i nadwyzke produkowal.
    I tylko troche brudzi stal na pług i na podkowy.
    No i oczywiscie na miecze i karabiny :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-06-30 22:59:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 22:22, Pszemol pisze:

    > Policz benzynę jaką spali weterynarz dojeżdzając do tego konia oraz paliwo
    > do kombajnu którym będziesz ścinał i w snopki wiązał ten owies dla konia,
    > ok?

    Policzyłem.
    Wychodzą same zera, niezmiennie od jakichś 5000 lat.

  • 15. Data: 2017-06-30 23:04:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 21:40:07 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Tak jak Ty znikasz ją przy budowie kopalni, stoczni i tankowców czy
    > rurociągów... prawda?
    Ano prawda
    Przyjmijmy że prawda
    Więc produkcja i eksploatacja elektryków to z grubsza można powiedzieć tyle samo co
    dizli(Akarm dawaj;)).
    Więc ekologii tu nie mieszajmy.
    O ekonomii przez litość nie wspomnę bo nijak to na razie elektryk na plus nie
    wychodzi.

  • 16. Data: 2017-06-30 23:05:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 21:40:07 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Tak jak Ty znikasz ją przy budowie kopalni, stoczni i tankowców czy
    > rurociągów... prawda?

    Które to są niezbędne do budowy chociażby Tesli.

  • 17. Data: 2017-06-30 23:17:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Jun 2017 20:44:22 +0200, t-1

    > Silniki elektryczne Marsjanie przysyłają gotowe.

    Może i produkcja elektryka wymaga tyle samo energii i powoduje tyle samo
    zanieczyszczeń co spalinowca, ale jak już się pojawi na drodze to szkodzi
    mniej LUDZIOM bo ani samochód ani prąd do niego nie produkuje niskiej
    emisji najbardziej TRUJĄCEJ ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2017-06-30 23:49:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > Policzyłem.
    > Wychodzą same zera, niezmiennie od jakichś 5000 lat.

    Pała z majcy

  • 19. Data: 2017-06-30 23:53:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 23:17, Myjk pisze:

> [...]
    > zanieczyszczeń co spalinowca, ale jak już się pojawi na drodze to szkodzi
    > mniej LUDZIOM bo ani samochód ani prąd do niego nie produkuje niskiej

    Interesowałeś się jak i z czego produkuje się u nas prąd ?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-07-01 00:16:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 23:49, Pszemol pisze:

    > Pała z majcy

    Czyli gdzie popełniłem błąd? Wskaż drogę żebym dalej nie błądził.