    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ekologiczne elektryki;)
    Date: Sat, 1 Jul 2017 07:39:07 +0200

    W dniu 30.06.2017 o 23:53, RadoslawF pisze:

    > Interesowałeś się jak i z czego produkuje się u nas prąd ?

    Ale koleś ma _sporo_ racji. Tzn - "dym" z elektrowni to głównie para
    wodna i CO2. Fatalanie jeśli chodzi o globcio, ale NOX jest tam tyle co
    kot napłakał. W poprzednim wątku przyznaje, że sobie potrolowałem
    sprowadzając sprawę tylko do CO2,, ale ku mojemu zaskoczeniu pojkawili
    sie fanatycy, co dali się podpuścić i nawet pisali o tym, ze CO2 się z
    kominów filtruje (potem przeszli do tego, że "potencjalnie" się filtruje).

    A tak ogólnie to za całą "ekologią" w motoryzacji stoją interesy
    koncernów - wmawianie ludziom, że powinni co 5 lat wymieniać samochody w
    imię ekologi, to tak jakby promować "ekologiczne" torebki jednorazowe.
    Trzeba być niepełnosprawnym umysłowo, żeby dać się nabrać.

    Shrek