  • Data: 2017-07-02 19:00:34
    Temat: Re: Ekologiczne elektryki;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce Cie oszwabic tylko nie pomyslales. Zeby urosla na ziemi
    > srednia temperatura o dwa stopnie to na i przy rowniku musi urosnac o
    > dwadziescia stopni. Rownik i okolice to takie miejsce gdzie nic sie
    > nie uprawia bo od dawna warunkow dla wegetacji nie ma. Jak sie nic nie
    > uprawia to i ludzi tam nie ma. Zwierzat tez tam malo bo musza cos
    > jesc. Jak srednia temperatura urosnie to stopi sie czesc lodowcow.
    > Urosnie poziom wody w oceanach. Na ziemi ubedzie niewielka
    > powierzchnia bo czesc wysp znajdzie sie 7 centymetrow pod woda.
> [...]

    Kurcze, jaka szkoda ze naukowcy maja zupełnie odmienne zdanie o tych
    pozytywnych skutkach ocieplenia.
    Ja wiem, moze byc tez tak, ze to oni się mylą :)

    http://naukaoklimacie.pl/aktualnosci/o-co-chodzi-z-p
    rogiem-wzrostu-
    temperatury-o-2c-61

    itd itp

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...