eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEkologia vs dieselRe: Ekologia vs diesel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer.de.kpn-eurorings.n
    et!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.co
    m!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ekologia vs diesel
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <e...@g...com>
    <1ihrf74kyoerv$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <gu1nck9mi5p2$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <10e0z2dwwjs2i$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5q0wick7kk42$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <jnpmxva8kghl$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Wed, 25 Apr 2018 11:55:39 +0200
    Message-ID: <3oeed5xis08y$.dlg@myjk.org>
    Lines: 34
    NNTP-Posting-Host: 83.31.139.193
    X-Trace: 1524650138 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 693 83.31.139.193:9674
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2671
    X-Received-Body-CRC: 1358320390
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629982
    [ ukryj nagłówki ]

    25 Apr 2018 08:59:54 GMT, Budzik

    > I jakos tak magicznie po usunieciu DPF lub wymianie problem zanika?

    Nic nie znika, pojmiesz to w końcu? Problem nadal jest, tylko po wycięciu
    DPF już go nie trzeba naprawiać bo auto dalej sobie jeździ -- z tą różnicą,
    że truje ludzi, nie tylko przez wycięcie DPFu, ale także nadmierne
    dymienie.

    > Ja rozumiem, ze DPF moze pasc równiez przez to ze np. wtryski
    > leja ale w sumie co z tego z jakiego powodu?

    DPF nie pada z powodu lejących wtrysków, nie pada od zaciętego EGR, nie
    pada od nieszczelnego dolotu, nie pada od rzygającej olejem turbiny czy IC,
    DPF tylko momentalnie wskazuje na powstanie problemu gdzieś indziej.
    Zamierzone to pewnie nie było, ale to bardzo dobry indykator.

    Trzeba problem wyeliminować tak jak normalny użytkownik eliminuje inne
    problemy wynikające z eksploatacji. Chyba że jest leniwym i chciwym typem,
    co woli jeździć rozklekotanym żużlem. Czyli wracamy do punktu wyjścia i
    potwierdza się teza -- problemy z DPF mają właściciele zaniedbanych
    szrotów, względnie właściciele co im się naprawa elementów nie będzie
    opłacać, albo będą chcieli zaoszczędzić na paliwie, albo sprzedać
    katalizatory na złom (w najgorszym wypadku).

    > Takie wtryski jeszcze długo posłuza a tak trzeba wymienic.

    Ale auto jest wtedy niesprawne, nie powinno być dopuszczone do ruchu.

    EOT, bo mi szkoda czasu.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: