  • 61. Data: 2011-12-29 23:13:46
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Najprościej i najszybciej (oczywiście na dużą skale) sprasować,
    > przewieźć w odpowiednie miejsce, zmielić, i rozdzielić każdy
    > kawałeczek, posortować, Wszystko automagicznie.

    jak sortuja kolorowe strzepki plastiku jednego od drugiego? Trudna sprawa imho.

    Mogli same kola nawet odkrecic, przeciez po umyciu nie odroznisz od nowych.

    > Stal, plastik, guma, szkło. Wszystko w postaci malutkich kawałków
    > gotowych do ponownego przetworzenia.

    jak oddzielic kawalki szkla od plastiku? To taka sciema, latwo wydobyc tylko
    metal.

    > Praktycznie całość do odzysku. Nikt nie bawi sie w rozbieranie.

    i tam calosc, pewnie *dziesiat procent idzie na gore smieci, 4ever.

    Moze kilka zniszczyli na pokaz a reszte zabrali pod dach by rozkrecic albo
    wymyc :)

  • 62. Data: 2011-12-29 23:14:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Nie dość, że nie wiesz o czym piszesz, to jeszcze kłamiesz.

    Ja wiem o czym piszę i dokładnie oddałem tok Twoich bredni.
    I możesz sobie łgać, że tak nie pisałeś, tyle że łatwo to sprawdzić w
    archiwum.

  • 63. Data: 2011-12-29 23:22:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Ja wiem o czym piszę i dokładnie oddałem tok Twoich bredni.

    Całkowicie niedokładnie, widzę, że urządziliście sobie zawody w
    manipulowaniu wypowiedziami z Futrzakiem.

    > I możesz
    > sobie łgać, że tak nie pisałeś, tyle że łatwo to sprawdzić w archiwum.

    Więc wskaż w tym archiwum posty, w których rzekomo twierdzę, to co
    napisałeś.

  • 64. Data: 2011-12-29 23:28:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-29 22:13:46 +0000, "Papkin" <s...@s...net> said:

    > jak sortuja kolorowe strzepki plastiku jednego od drugiego?

    Jednego plastika od drugiego plastika?
    A po jakiego grzyba mieliby bez sensu to robić?

    > jak oddzielic kawalki szkla od plastiku?

    Tak samo, jak do tej pory.
    Bo nic się nie zmieniło w sortowniach - nie było wstrząsających
    wynalazków ostatnio.

    > To taka sciema, latwo wydobyc tylko metal.

    Tylko w podstawówce.
    Potem program nauki się zwiększa, w gimnazjum jest jeszcze ciężko, ale
    po maturze już jest bardzo łatwo ze wszystkim.

    > i tam calosc, pewnie *dziesiat procent idzie na gore smieci,

    Oczywiście. W tym samym świecie, w którym ktoś sortuje drobiny plastiku
    wg kolorów.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2011-12-29 23:44:53
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2011-12-29 23:22, to pisze:
> [...]
    > manipulowaniu wypowiedziami z Futrzakiem.

    > Więc wskaż w tym archiwum posty, w których rzekomo twierdzę, to co

    A może łaskawie zrobicie wypad i opuścicie pręgierz?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 66. Data: 2011-12-29 23:53:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Całkowicie

    Ano. całkowicie.

    > Więc wskaż w tym archiwum posty, w których rzekomo twierdzę, to co
    > napisałeś.

    Jak tylko obiecasz, że będziesz szczekał gdy to zrobię.

  • 67. Data: 2011-12-29 23:56:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Roman Stachowiak

    > A może łaskawie zrobicie wypad i opuścicie pręgierz?

    Sam sobie opuść, jak Ci się coś nie podoba. :>

  • 68. Data: 2011-12-30 00:02:20
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2011-12-29 23:56, to pisze:
    > begin Roman Stachowiak

    > Sam sobie opuść, jak Ci się coś nie podoba. :>

    Owszem, nie podoba mi się wizyta dwóch trolli z samochodówki na pręgu.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 69. Data: 2011-12-30 00:21:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Roman Stachowiak

    > Owszem, nie podoba mi się wizyta dwóch trolli z samochodówki na pręgu.

    Masz na myśli siebie i kogo jeszcze?

  • 70. Data: 2011-12-30 00:31:44
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2011-12-30 00:21, to pisze: