    From: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Date: Wed, 17 Jun 2009 16:02:53 +0200

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Chyba jako "rzeźbę nowoczesną" - bo działać to on już raczej nie
    > będzie ;-)

    Może podpytajmy użytkowników? I tak dla przykładu, najstarszy monitor
    jaki mam pod opieką to właśnie zawodowy Eizo, ma 16 lat, chodzi od rana
    do nocy. Obecnie jaskrawość ma na poziomie 120 nitów, czyli tyle co nowy
    CRT a krzywe jasności po kalibracji są linią prostą.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!