  • Data: 2009-06-17 12:12:43
    Temat: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-17 13:05:17 +0200, "Tomek" <t...@w...pl> said:

    > Tak, ale LCD są prawie połowe tego czasu, a jak napisał w poście wyżej
    > Jakub W., nie jest lepiej, jest conajwyżej tak samo. Czyli stoimy w miejscu,
    > a czas płynie, więc jest gorzej. No może przesadziłem.

    Nawet bardzo przesadziłeś. Po pierwsze LCD rozwiązały parę problemów,
    na które CRT były skazane z natury - problemy z geometrią,
    konwergencją, ostrością, migotaniem przy wyższych rozdzielczościach,
    zakłóceniami pola elektromagnetycznego itp. No i ceny zdecydowanie
    spadły - kto w czasach świetności CRT miał w domu więcej niż 17"? Do
    tego rynek LCDków ma większy rozrzut jakościowy - tanie są naprawdę
    kiepskie, dopiero drogie oferują wysoką jakość - tanie CRT wypadały
    lepiej, ale też i najczęściej były to 15 czy 17 - kto dziś chciałby
    wrócić do rozdziałki 1024x768?. No i często zapomina się, że przez
    ostatnie lata świadomość użytkowików i powszechność wiedzy o CM
    znacznie wzrosła - 10 lat temu mało kto wogóle słyszał o kalibracji
    monitora.

    de Fresz