  • Data: 2009-06-17 13:52:49
    Temat: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > Albo mamy super czerń, ale uciekają pewne detale, które na IPS widać
    > bez problemów, a na PVA dopiero pod kątem, lub grzebiemy krzywą aby wysupłać
    > te detale na wprost, ale tracimy czerń.

    Detale zależą od poprawności kalibracji. Jeśli ich nie widać to oznacza
    nieprawidłową regulację. Czerni Pan nie straci, bez obaw. Zapas
    kontrastu jest na CG tak duży, że może Pan spokojnie manewrować punktem
    czerni bez spowodowania jej świecenia.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!