    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Date: Wed, 17 Jun 2009 12:38:45 +0200

    Jakub Witkowski napisał:
    > Tzn. da się tak wyregulować PVA aby kontrast nie spadał pod kątem??? Ej,
    > nie sądzę :)
    > Czy może idzie ci o lepsze wyregulowanie obrazu widzanego na wprost?
    > To owszem, mogę lekko podnieść krzywe na dole tak aby cienie stały się
    > lepiej rozróżnialne - ale kosztem widocznego podniesienia świecenia
    > czerni.
    > Albo rybki albo akwarium :)

    No dokładnie o takie info też mi chodzi. Domyślam, się, że jest dokładnie
    tak jak
    piszesz. Albo mamy super czerń, ale uciekają pewne detale, które na IPS
    widać
    bez problemów, a na PVA dopiero pod kątem, lub grzebiemy krzywą aby wysupłać
    te detale na wprost, ale tracimy czerń. A i tak przypuszczam, że pod kątem
    będzie
    wszystko jeszcze szybciej i mocniej blaknąć niż przed grzebaniem.

    No to masz IPS. :)
    Tak to wygląda na PVA:
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=99002

    Pozdrawiam